«Супкультура»

Про франшизу
Опис
Мережа закладів здорового харчування формату Food-to-go з унікальним продуктом:
Крем-суп в їстівному стакані це продукт, що виводить формат вуличної їжі на новий рівень та робить швидку їжу:
Корисною
Використовуємо лише натуральні продукти: сезонні овочі, місцеві продукти, спеції. Наші страви не містять м’яса, яєць, посилювачів смаку та аромату, іншої харчової хімії.
Зручною
Будь-яка страва подається в теплому хрусткому хлібному стакані, який зручно тримати в руці та вживати без ложки.
Смачною
Щодня лише свіжий суп, виготовлений за авторськими рецептами і свіжезпечений стакан, який чудово доповнює страву
Екологічною
Хлібний стакан є чудовою альтернативою одноразовому посуду. Наш продукт не забруднює оточуюче середовище пластиком, склом, відсутня необхідність в утилізації посуду.
Унікальною
Не існує відомих аналогів продукції та способу подачі у представників стріт-рітейлу України та інших країн.
точок власних
2
точок франчайзингових
22
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Що входить у франшизу?
- Передача в користування інтелектуальної власності, в т.ч. патенту і торгової марки
- Первинне навчання персоналу
- Технології, рецепти, навчальне відео, інструкції та керівництва по роботі
- Рекламні матеріали, бренд-бук, керівництво з оформлення приміщення
- Доступ до дружного та активного міжнародного ком’юніті франчайзі, що раді поділитись досвідом
- Консультації і підтримка протягом всього періоду дії договору
Фінансові показники
Інвестиції: 20 000
Роялті (з 4-го місяця діяльності): 2500 грн/міс.
Роялті (з 13-го місяця діяльності): 5% від обороту/міс.
Дохід: до 20 000 €
Період окупності: 9-16 місяців
Паушальний внесок: 6 000 €
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Ірина Івасюк
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Разом ми підіймаємо рівень економіки держави та популяризуємо кав’ярені формату “To Go”. Сучасне рішення в сфері кавового бізнесу.
Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.
Про що розповідала Марія в прямому ефірі? Що важливого обговорили та чому варто купувати франшизу "БоХліб"
7 ПРИЧИН, чому вартує відкривати кавярню самообслуговування навіть в час війни.
Чому слід звернути увагу на компанію у сфері вендінгового франчайзингу?

Чи може кав’ярня приносити стабільний пасивний прибуток?
Що за новий формат кав‘ярні, та чому їх називають новаторами у сфері обслуговування?
Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.