«Супкультура»

Про франшизу
Опис
Мережа закладів здорового харчування формату Food-to-go з унікальним продуктом:
Крем-суп в їстівному стакані це продукт, що виводить формат вуличної їжі на новий рівень та робить швидку їжу:
Корисною
Використовуємо лише натуральні продукти: сезонні овочі, місцеві продукти, спеції. Наші страви не містять м’яса, яєць, посилювачів смаку та аромату, іншої харчової хімії.
Зручною
Будь-яка страва подається в теплому хрусткому хлібному стакані, який зручно тримати в руці та вживати без ложки.
Смачною
Щодня лише свіжий суп, виготовлений за авторськими рецептами і свіжезпечений стакан, який чудово доповнює страву
Екологічною
Хлібний стакан є чудовою альтернативою одноразовому посуду. Наш продукт не забруднює оточуюче середовище пластиком, склом, відсутня необхідність в утилізації посуду.
Унікальною
Не існує відомих аналогів продукції та способу подачі у представників стріт-рітейлу України та інших країн.
точок власних
2
точок франчайзингових
22
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Що входить у франшизу?
- Передача в користування інтелектуальної власності, в т.ч. патенту і торгової марки
- Первинне навчання персоналу
- Технології, рецепти, навчальне відео, інструкції та керівництва по роботі
- Рекламні матеріали, бренд-бук, керівництво з оформлення приміщення
- Доступ до дружного та активного міжнародного ком’юніті франчайзі, що раді поділитись досвідом
- Консультації і підтримка протягом всього періоду дії договору
Фінансові показники
Інвестиції: 20 000
Роялті (з 4-го місяця діяльності): 2500 грн/міс.
Роялті (з 13-го місяця діяльності): 5% від обороту/міс.
Дохід: до 20 000 €
Період окупності: 9-16 місяців
Паушальний внесок: 6 000 €
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Ірина Івасюк
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.
Чим швидше запустяться ресторани — тим успішніше буде продаватися їх франшизи.

Перші два дні реанімації ресторанів: клієнтів мало, обмежень — багато
Українські ресторатори просять Кабмін дозволити роботу літніх терас
Франшизу Sharikava продали Franchise Group. Наразі франчайзі обирають приміщення в столиці.
Скільки коштує відкрити кав’ярню в Києві, Житомирі та Вінниці
Американський журнал Entrepreneur обрав 500 кращих франшиз
Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.