«М`ясторія» — це мережа магазинів-ресторанів у форматі steak&grill. З 2015 року компанія працює у сфері виготовлення та реалізації відбірного м`яса та страв з нього. Мережа розвиває культуру споживання стейків в Україні, а також виготовляє авторську продукцію.
На сьогодні «М`ясторія» має 8 фірмових магазинів-ресторанів , а також мережа реалізує 45 SKU фірмової продукції у понад 480 торгових точках по всій Україні.
Власне виробництво у Миргороді та Києві, новітнє обладнання й авторський підхід дозволяють створювати продукцію ресторанного рівня у промислових масштабах і постачати його не лише до фірмових точок продажу, але й 39 мережам-партнерам у всій країні.
Влітку 2023 року «М`ясторія» офіційно оголосила про старт продажу франшизи Meat Bar і вже встигла відкрити перший заклад по франшизі в Івано-Франківську.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом. Цей формат поєднує у собі елементи швидкого приготування й обслуговування, разом із високою якістю та вишуканістю страв.
«Мʼясторія» пропонує три формати співпраці:
- фуд-корт, який стане вигідним варіантом для торгового центру (> 22 кв. м);
- формат S — точка у форматі fast casual (> 30 кв. м). Вона ідеально пасуватиме до центру міста, локації з активним трафіком та високим клієнтопотоком;
- формат M — магазин + заклад fast casual (> 65 кв. м). Він стане чудовим рішення для спального району, сучасного житлового комплексу чи насиченої вулиці міста.
Франчайзер забезпечує своїх партнерів прозорою фінансовою моделлю, ІТ-екосистемою та повноцінним навчанням команди, допомагає з дизайн-проєктом, надає повний юридичний, бухгалтерський та маркетинговий супровід.
Структура доходу складається з чотирьох джерел:
- ресторанне меню, яке адаптується під конкретний заклад та місто;
- готові вітринні страви у форматі grab and go;
- фірмова продукція «Мʼясторії» (стейкові набори, авторські страви та напівфабрикати);
- власна доставка та агрегатори.
Робоча бізнес-модель і відпрацьовані процеси материнської компанії дозволяють забезпечити окупність закладу протягом 16-19 місяців.
Якщо ви бажаєте зробити власний внесок у гастрокультуру України, мати бізнес, яким можна пишатися, і заробляти власним смаком — франшиза від «М`ясторія» стане найкращим рішенням саме для вас.
читати статті
Влітку 2023 року «М`ясторія» оголосила про офіційний старт продажу франшизи, а 11 листопада вже презентувала перший заклад, відкритий спільно з франчайзі.
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
Тест на підприємництво
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...