ВІДКРИЛИ РЕСТОРАН СУЧАСНОЇ КУХНІ NAI

Понеділок
11.12.2023
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
 

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai. Співзасновник та бренд-шеф франшизи — Володимир Ярославський. Він входить до ТОП25 кращих шеф-кухарів України. 

Власниками ресторану у Вроцлаві стали Марк та Віталій — 22-річні юнаки родом з України. Ми розпитали, як їм це вдалося та що надихало в процесі. 

Як ви дійшли до відкриття власного ресторану? 

Бажання відкрити ресторан з’явилось ще тоді, коли ми тільки познайомились із кулінарією. Але одразу в неї закохались. Ми ходили на майстер-класи, вивчали різну літературу, вперше потрапили на професійну кухню. Все, що ми побачили та почули відгуки гостей, додавало енергії та надихнуои на власну гастросправу. Ми зрозуміли, що хочемо відкривати нові смаки та класний сервіс світу, а ще — дарувати емоцію задоволення людям. Поставили за ціль це обов’язково втілити. Але не очікували, що так швидко. 

Спочатку взагалі думали про фудтрак, міні-кафешку або якийсь клуб. Навіть хотіли щось привезти із Харкова у Вроцлав. Але одного разу Віталій натрапив на допис Володимира Ярославського, який анонсував відкриття франшизи Nai, і ми зрозуміли, що це знак. За усіма спільними цінностями і факторами ми й обрали франшизу Nai. Вона нам нагадала нас — теж має великі амбіції.

Що допомогло у досягненні цілі? 

Праця, ентузіазм, любов до власної справи та класні партнери франшизи Nai.

Що було найважчим у відкритті ресторану? 

Тримати багато процесів у голові. Раніше я думав, що насичений день — це зустріч, тренування і трохи почитати книжку. З відкриттям ресторану це поняття змінилось. Тепер ми практично всесильні. Бо будь-який бізнес — це про багатозадачність. Але дякуємо команді Nai, яка забирає на себе 70% роботи та підтримує на кожному етапі. Звісно, є процеси, які має реалізовувати лише власник. 

Також важко іноді комунікувати з людьми, оскільки польська — не наша рідна мова. 

Що найбільше запам’яталось або що відчували, коли побачили першого гостя? 

Чесно кажучи, під час відкриття ми були трохи в шоці. Це як Новий рік у дитинстві. Ти на цей день чекаєш кілька місяців. Так і з рестораном. Але в день відкриття відчували такий собі паралізований шок. Ми не могли повірити, що це сталось і що стільки людей до нас прийшло. Під закладом зібрались черги, а столики були заброньовані на тиждень вперед. Було трохи стресово, оскільки це лише технічне відкриття, і команда також потребувала часу, щоб відпрацювати всі процеси. Наразі ми вже так розуміємо один одного, наче працюємо кілька років. 

Але ввечері після відкриття емоції таки наздогнали. Ми обнялись, і навіть потекли сльози від усвідомлення, що ми це зробили. 

В чому особливість Nai? 

Особливість закладу в тому, що він поєднує в собі стильний невимушений інтер’єр із сучасною кухнею. Всюди відчувається увага до деталей. Те, що це український бізнес, прослідковується в декорі, формі для персоналу, подачі страв та рівні сервісу. Але без надмірних етномотивів та шароварщини. 

У меню — голубці з креветками, тартар з ферментованою бузиною, зелений гаспачо зі страчателлою, ліниві картопляні вареники з грибами та моцарелою, котлета по-київськи та інші сучасні страви від Володимира Ярославського. Унікальне меню та подача розроблялись спеціально для Nai. Страви та смаки адаптовані як під українців, так і під місцевих жителів. 

Також, запитали у співвласника франшизи Володимира Ярославського.

Які плани у розвитку франшизи? Чи плануються заклади Nai в Україні?

Зараз працюємо над відкриттям ресторанів у Празі та Нью-Йорку. У Празі завершуємо останні приготування та будемо готові приймати гостей. В Нью-Йорку відкриття потребує більше часу.

Що стосується розвитку, то ми точно не про 2 заклади, а мінімум про 100 ресторанів по всьому світу. В тому числі в Україні. Ведемо перемовини з потенційними партнерами майже у кожній європейській країні та українському місті. І це дуже драйвить, оскільки люди розуміють масштаб та якість франшизи, яку ми створили.

Для когось ресторан — це мрія довжиною в життя, яку вони зможуть втілити лише з нами. Адже франшиза розрахована і на людей без досвіду. Бо досвід є в нас — ми забираємо на себе 80% роботи. І я дуже пишаюсь, що можу допомагати втілювати чиїсь мрії. Наші партнери у Вроцлаві — тому підтвердження. Це прості 22-річні юнаки, які дуже мріяли та їм вдалось. Тепер збирають черги під власним закладом. І кожен так може.

Тому запрошуємо всіх у Вроцлаві за адресою plac Jana Pawła II 16. А згодом зможете відвідати Nai у Празі та Нью-Йорку.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015