Три роки Кирило Валадкевич живе в Польщі. Кирило Валадкевич родом з Білорусі, три роки живе в Польщі. Перший рік перебування працював у будівельній компанії, а потім у кур’єрській. Нарешті настав час змінити своє професійне життя та обрати стабільну роботу.
Żabka швидко привернула увагу Франчайзі магазину. Однак на початку він вагався щодо рішення інвестувати у модель франчайзингу через різні думки про мережу, які з’являлися в Інтернеті. Однак ідея повернулася, коли як кур’єр чи не щодня проходив повз один із магазинів «Жабка».
"Його тільки будували. В новому кварталі, в хорошому місці. Все сучасне. Тоді я подумав, що неможливо, щоб така велика мережа, як Żabka, з такою кількістю магазинів по всій Польщі, боролася з проблемами, описаними в Інтернеті. Тоді я придивився до мережі та до принципів франчайзингової співпраці", — згадує Кирило Валадкевич.
Наразі його родина вже тримає два магазини під зеленим прапором. Перший рівно два роки тому відкрила мама Кирила Валадкевича, а він свій відкрив у грудні 2023-го. Замовлення було не випадковим.
"Тоді моя мама краще знала польську мову, тому їй було легше пройти весь процес підбору персоналу, починаючи від контакту з головним офісом і перших розмов з представниками компанії, початкового навчання закінчуючи іспитом і відкриттям магазину та повсякденним менеджментом. магазину, – розповідає Кирило Валадкевич. Це був абсолютно новий магазин, створений з нуля. Тому франчайзі з самого початку міг уважно спостерігати за всім процесом підготовки такого об’єкта до відкриття. Франчайзі відкрив свій магазин у центрі Бяла-Подляска, неподалік від лікарні та школи. Хоча поруч є ще одна мережа магазинів, франчайзі обох магазинів подружилися та підтримують один одного. – Мій друг працює ближче до школи, а я – ближче до лікарні. Розташування магазинів і прилегла територія визначає профіль покупців і зумовлює вибір ними конкретних товарів. Наприклад, коли в моєї подруги закінчуються популярні серед учнів сусідньої школи хот-доги, молодь біжить до мене." Те ж саме працює і навпаки, зізнається Кирило Валадкевич
Підтримка мережі
Площа магазину Кирила Валадкевича становить приблизно 70 кв. Він цінує той факт, що Żabka майже повністю інвестує в заклад. Власний внесок Франчайзі, який дозволяє йому відкрити магазин під брендом Żabka, становить приблизно 5000 злотих. злотих і призначений, серед іншого, для на придбання касового апарату або концесію, яка повертається через три місяці після початку співпраці. Нові підприємці отримують стартові приміщення, які повністю оснащені обладнанням, меблями, ІТ-системами та товарами. Окрім стандартної пропозиції страв, у продажу є також невелика гастрономія, тобто гарячі страви, такі як хот-доги, гірос або нагетси. Магазин заповнюється 5 разів на тиждень — кожні три дні відбуваються т. зв великі поставки, в т.ч молочні продукти, заморожені продукти, напої, а також доставка закусок і готових страв кожні два дні.
Вся інформація про закупівлі для магазину, звіти про продажі та інформація про поточний стан запасів фіксується в додатку Żabka Assistant. Метою цього інструменту є оптимізація та покращення роботи магазинів. Він забезпечує, серед іншого: знання про правильне розташування товарів на полицях, необхідність їх поповнення та поради щодо щоденних завдань, які необхідно виконувати. Крім того, Żabka Assistant показує терміни придатності товарів і інформує, коли термін їх придатності закінчився. Крім того, франчайзі та його співробітники постійно інформуються про кількість та вид товарів, що продаються. – Żabka побудувала свою систему управління магазином на основі штучного інтелекту. Раніше всі дії, пов’язані з роботою магазину, мені доводилося виконувати на місці. Тепер я можу працювати дистанційно і контролювати ситуацію у відділенні, слідкувати за касою і продажами – що продається і в якій кількості, – розповідає Франчайзі.
Однак Żabka Assistant є лише частиною IT та AI системи Żabka, яка з’єднує франчайзі зі штаб-квартирою мережі. Cyberstore – це інструмент, який допомагає комплексно керувати об’єктом за допомогою смартфона. Завдяки цьому ви можете, серед іншого: замовляти товари, дізнаватися наступну дату доставки або постійно стежити за результатами продажів. Додаток Cyberstore також є своєрідною ланкою між франчайзі та мережею, через яку передається різного роду інформація. Мережа також створила OptiPlan – інтелектуальний інструмент, який оцінює результати роботи кожного магазину, щоб адаптувати подальший план до конкретних потреб даного закладу та його клієнтів. Система збирає елементи, пов’язані з роботою даного магазину, включаючи архівування даних і документів.
Виклики у власному бізнесі
За словами франчайзі, змістовна, практична та технологічна підтримка від Żabka є дуже великою та, безумовно, полегшує керування магазином. Але спочатку це не так легко, особливо для людей, які раніше не мали справи ні з харчовою промисловістю, ні з власним бізнесом.Складним і напруженим моментом для мене було підписання франчайзингової угоди з Żabka. Тоді я відчув тягар відповідальності. Більше того, через два тижні після відкриття магазину народилася донька. Безсумнівно, допомогло те, що моя мати керувала власною філією Żabki, щоб я міг бачити, як працює бізнес. Коли мені це потрібно, я можу звернутися за допомогою до свого торгового партнера, який надає консультацію та підтримку, – згадує Кирило Валадкевич. Договір франчайзингу укладається на невизначений термін з місячним терміном попередження у разі співпраці менше 3 років і 3 місячним терміном попередження - якщо підприємець веде магазин більше 3 років.
Франчайзі дуже швидко зібрав персонал. На даний час в ньому працює двоє штатних і один неповний робочий день. Решта людей працюють позмінно, тому про магазин добре доглянуто. – Я повністю довіряю своїй команді. Я знаю, що знайти чесних і компетентних працівників зараз нелегко. Я радий, що мені це вдалося. Ми працюємо разом із самого початку, і я знаю, що вони впораються з будь-якою ситуацією. Мені набагато легше вести бізнес, знаючи, що я можу делегувати частину завдань своїм співробітникам, які так само, як і я, знають процедури, – каже Кирило Валадкевич. Окрім початкового навчання під наглядом тренера-тренера та доступу до платформи розробки, франчайзі брав участь в освітній програмі Академії підприємництва. Він адресований підприємцям, які ведуть бізнес із Żabka, який здійснюється спільно з Варшавським технологічним університетом, і надає ширші знання про бізнес.
Кирило Валадкевич
Кирило Валадкевич хотів би заохотити інших підприємців з Білорусі вести свій бізнес із Żabka/відкривати свої магазини під брендом Żabka. На його думку, це хороший і стабільний бізнес. Для цього з власної ініціативи створив YouTube-канал, де розповідає про бізнес під назвою Żabka. Він сподівається, що завдяки цьому переконає громадян Білорусі та не тільки, що як іноземець у Польщі можна професійно розвиватися та мати власний прибутковий бізнес.
читати статті
З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...