I Love Kebab — успішна мережа закладів швидкого харчування. Нині в Україні відкрито вже 71 заклад і 4 в процесі відкриття. Особливістю закладів є посадкові місця, а не вікно видачі, яке звикли бачили для стритфуду. Заклад позиціює себе як ресторан швидкого харчування. Тут є адаптація меню як під активний робочий день, так і для вечері з друзями. Але в центрі всього незмінно лише одне — кебаб.
У 2017 році Роман Гавло разом з Юрієм Громоздовим відкрили свій перший ресторан у Львові неподалік від Львівського театру опери та балету. Для власників було важливо відкрити заклад із посадковими місцями та відкритою кухнею, бо так працюють усі ресторани. Для засновників кебаб ніколи не був лише вуличною їжею з віконця, це про смачну й безпечну страву в комфортних умовах. У 2018 році I Love Kebab почали розвиватись за франчайзингом. За цей час в Україні відкрили понад 70 закладів. Загалом мережа на сьогодні має 13 власних закладів і 57 франчайзингових об’єктів.
Найскладнішим викликом було масштабувати смак кебаба на кожну точку, незалежно від міста чи локації. Тому команда відкрила два цехи глибокого заморожування м’яса у Львові та Києві.
Паушальний внесок для міст з населенням до 100 000 становить $4000, від 100 000 — $6000. Роялті складає 2%, і додатково включаються маркетингові відрахування 0,5%. Середня вартість інвестиції для відкриття франшизи в Україні від $30 000-40 000 залежно від формату — малого, середнього чи великого. Окупність бізнесу складає від 10 до 15 місяців. В одному закладі на день продають до 180 кебабів. Середній чек закладу 180-200 грн.
I Love Kebab — це кризостійкий бізнес, який за 6 років довів свою успішність. Мережа за останні 2-3 роки пандемії та повномасштабного вторгнення зробила квантовий стрибок та виросла майже удвічі.
Головна місія бізнесу — змінити культуру швидкого харчування та поширювати контроль якості, чистоти й обслуговування клієнтів в Україні.
Наразі мережа I Love Kebab розглядає всі міста України для масштабування. З планів на майбутнє — вирости у 300 закладів по Україні, а також вийти на іноземний ринок.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...