Wesoła Pani — бренд, який утворився на перетині української бізнес-моделі та польського досвіду.
«Весела пані» (Wesola Pani) — це франшиза від власників бренду «Галя Балувана» з досвідом відкриття понад 700 точок в Україні та понад 50 точок Wesola Pani в Польщі.
Формат діяльності в Європі аналогічний — це ліпка за склом, виробництво при магазині, можливість відкрити додаткові магазини без виробництва для пришвидшення процесу масштабування та доступності для клієнтів у кожному районі.
Перший магазин у Польщі відкрився на початку 2021 року. Тоді був карантин, COVID-19, заклади закривались, пусті ТЦ, мінімум людей. Проте вже тоді місцеві українці одразу зробили ажіотаж, було багато схвальних відгуків. Справжній «бум відкриттів» почався в 2022 році.
Що таке франшиза Wesola Pani наразі:
✔️мережа магазинів заморожених напівфабрикатів української та польської кухні;
✔️понад 50 успішних франчайзингових магазинів та 5 власних;
✔️близько 20 франчайзингових магазинів на стадії відкриття;
✔️привабливий бізнес з прибутком від 5000$;
✔️хороша інвестиція з окупністю від 7 місяців;
✔️впізнаваний в Польщі бренд: 70-80% покупців — це поляки.
Франшиза Wesola Pani —реальний бізнес у Європі з надпотужною підтримкою.
Франчайзер допомагає з обладнанням, надає готовий дизайн, запатентовані рецепти, проводить навчання співробітників та забезпечує сировиною. В процесі роботи працює система постійного супроводу та підтримки.
читати статті

Що таке франшиза цифровової кав’ярні та наскільки це актуально зараз?
На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
Щоб визначити стратегію діяльності компанії на ринку, Вам обов’язково необхідно проаналізувати Ваших конкурентів
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...