НАЙ

Про франшизу
Опис
Затишний невеликий casual-ресторан української кухні або кулінарне мікропосольство України у різних куточках світу. Улюблений заклад для сніданків, побачень та вечірок, бо все як вдома
Знайомства з українською культурою та традиціями, а ще — цікавими людьми. Місце зустрічі світу з Україною, про яку зараз так багато чують, але не мають змоги пізнати справжню, зрозуміти й насолодитися. Усе для того, аби надати українцям за кордоном своє, рідне, най, а також познайомити іноземців з особливою гастрокультурою, яка століттями об'єднує людей. Українська кухня. У нових реаліях це словосполучення — вже нотка успіху, бо Україна зараз — всім відомий та гучний бренд. Ми не тільки про їжу. У ресторанах проводитимуться майстер-класи та виставки.
Плануємо поп-ап острівки з українськими брендами, вечірки, подкасти та мерч — а це ваш додатковий заробіток. Ви не лише відкриваєте заклад, а й популяризуєте українське серед широкого різноманіття культур. Від їжі та традиційних страв до витворів мистецтва й картин на стінах — все буде НАЙ.
Головна мета проєкту «НАЙ» полягає в популяризації нашої культури та підтримки українців all around the globe. Ми — досвідчена команда експертів ресторанної справи на чолі з відомим шеф-кухарем та власником декільких ресторанів Володимиром Ярославським. Наша місія — допомагати українцям відкривати ресторани рідної кухні, створюючи успішний прибутковий бізнес у різних куточках світу. Саме тому ми обрали цікаву стратегію масштабування — концентрувати сили всієї команди на формуванні мережі партнерів-франчазі, а не створювати власні, щоб ділитися знаннями та досвідом й розвивати ресторани наших партнерів.
Першими ресторани «НАЙ» запустяться у Нью-Йорку, Празі, Лісабоні, Вроцлаві, Галіфаксі, Челтнем та інших містах. До речі, чекатимемо на відкритті! 40+ найкращих експертів допоможуть вам у всіх процесах керування рестораном. Чому? Кожен ресторан наших партнерів для нас важливіше, ніж власний, бо успіх вашого закладу — це те, над чим ми працюємо разом. Злагоджено, як єдиний механізм!
ПЕРЕВАГИ ФРАНШИЗИ:
- НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР. У нашій команді зібралися досвідчені експерти, які протягом багатьох років успішно відкривали заклади, розвивали ресторанний бізнес і власну кулінарну освіту. Ми звертаємо увагу на деталі, тому під нашим чуйним керівництвом ви відкриєте дійсно успішний та незвичайний ресторан під брендом «НАЙ». З нас — підтримка та супровід партнерів 24/7. Від знайомства до першого гостя й надалі — ми поряд.
- МІСІЇ. Популяризувати та закохати в українське, допомогти відкрити успішний бізнес, створити робочі місця для українців закордоном та організувати «наш» осередок в багатьох містах земної кулі.
- КОМАНДА. 40+ експертів-українців, котрі працюють над відкриттям франшизи. У складний для країни період ми об’єдналися та створюємо батьківщину в різних куточках планети. Аби переселенець, експат чи іноземець міг відчути величну українську культуру через їжу, мистецтво та наші товари.
- ЗІРКОВИЙ БРЕНД-ШЕФ ВОЛОДИМИР ЯРОСЛАВСЬКИЙ. Один з найкращих шефів та рестораторів країни особисто створює меню для мережі «НАЙ» та постійно ділиться досвідом з партнерами-франчазі, щоб ваші заклади протягом років залишались найсмачнішими та найпрофесійнішими.
точок власних
0
точок франчайзингових
0 (у процессі відкриття — 10)
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
- франчайзинговий пакет;
- фінансова модель;
- договір франчайзингу;
- ТМ;
- маркетинг;
- брендбук;
- дизайн-проект;
- навчання персоналу;
- CRM;
- виїзд/ затвердження локації;
- постачальники;
- технологічні карти;
- персональний менеджер;
- технічне відкриття;
- пускова команда.
Фінансові показники
Ресторан сучасної української кухні та магазин українських товарів під одним дахом.
- Вступний внесок — від 25 000$
- Інвестиції на запуск — від 150 000$ до 270 000$
- Період окупності — від 18 місяців
- Необхідна площа — 100-160 кв.м.
- Чистий прибуток — від 8 000$
основні вимоги
ВИМОГИ ДО ЛОКАЦІЇ:
- місто з населенням від 100 000 чол.
- електроенергія — від 80 кВТ
- нежитловий фонд;
- можливість встановити припливно-витяжну систему вентиляції;
- наявність фази 380 або можливість її підведення;
- наявність другого входу;
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Олена Товстоляк
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Хто отримав нагороду UBA 2023?
Що відрізняє піцу «ROMA ВДОМА» від інших?
Яку унікальну пропозицію пропонує піцерія «ROMA ВДОМА»?
I Love Kebab — успішна мережа закладів швидкого харчування. Нині в Україні відкрито вже 71 заклад і 4 в процесі відкриття. Але в чому ж секрет успіху?
Пекарні "Ваш Лаваш" — це широкий асортимент випічки, лавашів, хлібу та авторських перших страв.

Що особливого в пекарні "Ваш Лаваш" та чому ця франшиза вважається успішною?
Як відкривали пекарню та які франшизи зараз вважаються трендовими?
Разом ми підіймаємо рівень економіки держави та популяризуємо кав’ярені формату “To Go”. Сучасне рішення в сфері кавового бізнесу.
Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.
Про що розповідала Марія в прямому ефірі? Що важливого обговорили та чому варто купувати франшизу "БоХліб"
7 ПРИЧИН, чому вартує відкривати кавярню самообслуговування навіть в час війни.

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.