Pizza Celentano

Про франшизу
Опис
Зустрічайте нову гастрономічну концепцію формату «Pizza Celentano Ristorante» - піца та вино!
В даному форматі змінено основний продукт – піцу. В нас її готують професійні піц-майстри, які використовують виключно італійські продукти та рецептуру і фрістайл. Приготування піци в наших закладах – щоу, яке приваблює споживачів.
В новому форматі ми відмовились від самообслуговування. В наших ресторанах працюють офіціанти – молоді, активні та дружелюбні люди, які дають можливість гостю отримати максимум задоволення від відвідання нашого ресторану.
Наш інтер’єр дуже нестандартний - еклектичне поєднання стилів, море іронії, яскравих кольорів та емоцій.
точок власних
6
точок франчайзингових
176
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
- Надання кваліфікованої допомоги у дослідженні та оцінці торгової зони
- Розрахунок інвестиційної моделі
- Оцінка ефективності бізнесу
- Надання консультаційної підтримки при підписання договору оренди
- Технологічне проектування
- Здійснення архітектурно-будівельного та авторського нагляду
- Організація бізнес-процесів закладу
- Надання посібників з організації операційної діяльності, стандартів організації бізнес-процесів
- Організація системи управлінського обліку, консультаційна підтримка з організації бухгалтерського обліку
- Організація системи підбору кадрів, надання моделі мотиваційної програми і методики атестаційної оцінки персоналу
- Навчання адміністративного і лінійного персоналу, персоналу кухні
- Передача технологій приготування фірмових страв (технологічні карти, виробничі карти, опис технологічних процесів)
- Надання підтримки при відкритті закладу
- Маркетинговий супровід
- Розробка нових асортиментних програм та сезонних і тематичних меню
- Підтримка на всіх етапах бізнесу.
Фінансові показники
Первинний внесок - 10 000 – 12 000 €
Необхідний початковий капітал – від 170 000 €
Роялті – 1,5 % від обороту
Рекламні відрахування – немає
Термін окупності інвестицій – 24-36 місяців
основні вимоги
Необхідна кількість персоналу: Від 30 чоловік / від 16 для фуд корту
Вимоги до приміщення:
- площа приміщення від 200 м2; для фуд корту – від 70 м2.
- приватна власність або оренда (5 років і більше);
- розміщення будівлі в першій лінії будинків;
- можливість установки літнього майданчика на теплий сезон;
- наявність паркінгу полегшує відвідування для гостей на машинах;
- великий автомобільний потік;
- розвиненість транспортної систенми;
- близькість станцій метро;
- наявність широких вулиць;
- приміщення розташоване на розі будинку;широкі вітрини.
Вимоги до міста: Місто, з населенням не менше 100 тис. чол. або місто курортного призначення.
Портрет ідеального франчайзі:
- Готові працювати за схемою франчайзингового бізнесу, виконуючи договірні зобов’язання
- Платоспроможний інвестор
- Готові будувати бізнес на основі взаємоповаги та довіри
- Поділяєте корпоративні цінності
- Хочете постійно розвиватись і вчитись
- Володієте навиками ефективної комунікації
- Ніколи не жертвуєте якістю заради додаткового доходу
- Ведете активний спосіб життя, відкриті та дружелюбні, рішучі та кмітливі.
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Ірина Івасюк
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Влітку відкривається великий ресторан та закладається фундамент сучасної, перспективної моделі роботи мережі
Про поточний стан і розвиток ринку громадського харчування розповідає Максим Пручай
Pizza Celentano запрошує підприємців приєднатися до найбільшої мережі у сфері ресторанного бізнесу України!
Марк Зархін про франчайзинг, зміни у мережі та про пільги для перших 10 нових франчайзі

Разом ми підіймаємо рівень економіки держави та популяризуємо кав’ярені формату “To Go”. Сучасне рішення в сфері кавового бізнесу.
Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.
Про що розповідала Марія в прямому ефірі? Що важливого обговорили та чому варто купувати франшизу "БоХліб"
7 ПРИЧИН, чому вартує відкривати кавярню самообслуговування навіть в час війни.
Чому слід звернути увагу на компанію у сфері вендінгового франчайзингу?

Чи може кав’ярня приносити стабільний пасивний прибуток?
Що за новий формат кав‘ярні, та чому їх називають новаторами у сфері обслуговування?
Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.