У середині квітня виповнилося 2 роки з дня відкриття першої студії «Асуши». Компанія пропонує концепцію формату Take Away. Торік мережа почала розвиток по франчайзингу. На сьогодні компанія має 5 власних і по одному франчайзинговому об'єкту в Дніпропетровській, Донецькій, Полтавській і Запоріжській областях. Метою роботи «Асуші» є приготування та доставка суші та ролів додому і в офіс.
«Франчайзинг ми почали розвивати в 2014 році з метою поширення наших закладів по всій території України. Вартість франшизи становить 20 тисяч грн. Сьогодні мережа «Асуши» характеризується високим рівнем якості обслуговування клієнтів, що сприяє формуванню лояльного ставлення покупців. Франшиза суші в компактному форматі (на винос і доставка), дозволяє в умовах кризи запропонувати покупцям ціни нижчі конкурентів ринку (суші бари, кафе та ресторани), що досить актуально на тлі відмови від відвідування дорогих кафе і ресторанів великої кількості людей», - розповіла Олена Дмитрієва, представник компанії «Асуши».
Використовуючи бренд «Асуші» франчайзі отримує налагоджену систему постачальників, що відповідають за якість своєї продукції; чистий дохід від 25000 до 70000 грн.; технології виробництва та «ноу-хау» франчайзера; навчання персоналу; використання сайту (інтернет магазину); постійну інформаційну підтримку після відкриття закладу та інші переваги роботи. На відкриття студії витрачається 1 місяць, а термін окупності бізнесу - від 3 місяців. Приміщення «Асуши» має розташовуватися на першому поверсі, його площа становить від 30 до 45 м2 (в ТЦ: від 2,6 до 5 м2). Необхідна наявність водопостачання та каналізації.
«Сьогодні компанія має понад 20 000 клієнтів у місяць і близько 8000 підписчиків у соціальних мережах. У наших планах на 2015-2016 роки - відкриття 20 франчайзингових об'єктів і 7 власних об'єктів», - додала Олена Дмитрієва.
читати статті

Що за новий формат кав‘ярні, та чому їх називають новаторами у сфері обслуговування?
Які дослідження та чому саме Dodo Pizza стала найбільш швидкозростаючою піцерією?
Про першу франчайзингову точку Sharikava та новинки в мережі.
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.
найчайтіше читане

Нейл-салон Nail Factory існує вже 6 років на ринку і ми гордо можемо заявити, що прибутковість його є найвищою серед конкурентів.
Тест на підприємництво
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Олексій Шкабура, засновник «Фабрики бакалейних продуктів», що представлена такими торговими марками як "Жменька", "Сладов", Salute di Mare, «Морячка»,в ексклюзивному інтерв’ю про власний бізнес та український ринок бакалейних продуктів.
популярне на форумі
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...
форнетти
Прочитала отзывы и удивилась! Я давно работаю с Форнетти, купила франшизу и стала за прилавок......