торгівля

Франшиза цифрових кав’ярень
Що таке франшиза цифровової кав’ярні та наскільки це актуально зараз?
Що таке франшиза цифровової кав’ярні та наскільки це актуально зараз?

Франшиза взуттєвого магазину
Що найголовніше для успіху взуттєвої франшизи та в чому її переваги?

Rozetka йде в доставку їжі
На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.

Карантин: як впали продажі в рітейлі?
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину

Поради, як нарощувати обороти під час карантину
Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»

Хто може працювати в умовах карантину?
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста

The Spiceroom продали франшизу!
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві

LITRA тепер доступна і по франшизі
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.

SPAR знову в Україні
У планах на 2017 рік - відкриття 15 супермаркетів SPAR. Розвитком займеться досвідчений український франчайзер.

Закордонні ритейлери повертаються
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.

Де якісний одяг на 50% дешевший?
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.

Українські еко-продукти якісніші за європейські
Мережа магазинів “Еко-Лавка” дослідила польський ринок та поділилась цікавими висновками.

Закохати Вас у сир? Без проблем!
Мережа магазинів "Сирне Королівство" вносить в звичний продукт нові ноти - емоції та філософію

ПАРА SOLO для дітей та підлітків
Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу

Патріотично з «Фолк Мода»
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин

Тенденції ринку дитячого одягу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту

Відкрито 60-ту «Еко-лавку»!
Компанія націлена покрити Україну та вийти на міжнародний ринок

Більше свободи
Metro Group дає більше підприємницької свободи підрозділам для більш динамічного розвитку компанії

Red Dragon прагне в Україну
Казахстанська мережа, яка представляє китайсько-уйгурсько-азіатський стиль громадського харчування, готова зайти на український ринок

FruitLife на європейському ринку
Компанія планує розширювати мережу в Польщі та переходити на інші країни Євросоюзу

Антикризовий франчайзинг від Eyfel
Турецька парфумерія міжнародного стандарту на українському ринку