Поради, як нарощувати обороти під час карантину

Четвер
02.04.2020
Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»
 

Дмитро Шевельов, директор компанії «Корисні вікна» (заснована в Черкасах у 2014 році) і випускник 17-го набору Першої школи франчайзингу, поділився лайфхаками як нарощувати обороти під час карантину.

1. Клієнти залишають заявки онлайн і надсилають фото і заміри віконного отвору — це дозволяє нам відправити комерційну пропозицію і щось порадити клієнту без виїзду фахівця. Якщо їм підходять наші умови — виїжджає фахівець і робить точні заміри.

2. У нас є планове обслуговування. Ми просимо клієнтів включити камеру і дивимося як клієнти його експлуатують вікна. І якщо є проблема — тільки тоді відправляємо фахівця.

3. Ми активно розвиваємо онлайн-клуб покупців, який створив завод-виробник. Так зменшуються витрати на маркетинг, а ефективність — збільшується.

4. Активували кешбек і програму фінансовий калькулятор, що особливо актуально в умовах нестабільного курсу національної валюти.

5. Коли їдемо на виміри або монтаж пропонуємо клієнтам, особливо тим, хто живе за містом, привезти продукти першої необхідності. Найчастіше привозимо ліки в села, де немає аптек. Про нашу ініціативу вже знають сусіди клієнтів і теж просять допомогти з ліками.