торгівля

Свято Ti Amo
Взуттєва мережа відсвяткувала річницю власного магазину в Дніпропетровську

Еко-Лавка: Захід та Схід
Відкрито партнерський об’єкт у Львові, а в найближчих планах мережі відкриття у Вінниці та Харкові

Мережа Helen-A відкрила новий магазин
У столичному ТРЦ Dream Town відбулося відкриття магазину одягу вітчизняного виробника

BLN ACCESSORIES без стереотипів
У 2015-му році компанія почала розвивати мережу за допомогою франчайзингу

Рецепт солодкого бізнесу
«Солодка вата» вийшла з пропозицією на український франчайзинговий ринок

Бізнес-розвиток рітейлу
У 2015 році на український ринок рітейлу планують вийти близько 20 брендів

Плани TOP SECRET
У проекті мережі укріпити позиції на українському ринку

BABYART зростає та радує!
Компанія стрімко розвивається та посилено працює над якістю мережі

Еко-лавка посилила франчайзинг
У планах мережі протягом року покрити усі найбільші міста України

Надійність у ціні!
Віктор Манько розповідає про те як він став франчайзі, чому свій вибір зупинив на Ti Amo і на що варто звернути увагу при відкритті магазину

Кон’юнктура змін на взуттєвому ринку
Про розвиток вітчизняного виробництва та про секрети ефективної роботи торгового об’єкту розповідає Наталія Зайцева

Франшиза біжутерії від Charm
Компанія розвиває свою бізнес-модель у кількох напрямках та відкрита новим ринкам

Ti Amo на будь-який смак
Компанія запустила україно-італійське виробництво і тепер її модельний ряд може задовольнити кожного покупця

Франчайзинг чи партнерство?
Розпочинаючи співпрацю з Moodo можна підписати договір франшизи або партнерства. Кожен з них має свої переваги та недоліки

BABYART у виграші
У бізнесі, кінцевим споживачем якого є дитина, присутня стабільність попиту і незначний вплив кризових явищ, адже на дітях не економлять

У CASABLANCA бум продажів
Споживчий ажіотаж напередодні новорічних свят наступив у мережі магазинів біжутерії та аксесуарів

Еко-Лавка - здорове харчування і бізнес
Вчора відбулося відкриття франчайзингового магазину «Еко-Лавка» в Києві

Збільшення у команді «VAISMANN»
Крім франчайзингової мережі, компанія продовжує розвивати власну

Жіноча франшиза від виробника
HAPPY MAMA ретельно підходить до вибору партнерів, і перевагу віддає жінкам

Чим живе GARCIA?
Рітейлер одягу намагається відчути настрій ринку, залучити покупців новинками, а також підтримати франчайзі