Середа
18.02.2015
«Солодка вата» вийшла з пропозицією на український франчайзинговий ринок
 

Компанія «Солодка Вата» вийшла на ринок франчайзингу і пропонує новий та цілорічний бізнес "під ключ", заснований на багаторічному досвіді західних колег, а також на власних унікальних технологіях виробничого процесу замкнутого циклу.
 
«У 2015-му році наша компанія планує активно розширювати франчайзингову мережу. Для нас важливо, щоби франчайзі був відповідальною людиною, і був готовий поринути з головою у бізнес, щоб було бажання розвиватися. Потенційному партнеру потрібно надати всі необхідні дані, які фахівці нашої компанії опрацюють, проведуть аналіз отриманої інформації, і на основі цього буде оприділено принцип роботи по партнерській угоді. Визначення цінового рівня для майбутнього партнера залежить від того, що йому потрібно. Наприклад, він може придбати повний франчайзинговий пакет або лише частину його. У майбутньому, після проходження деякого часу і демонстрації результатів успішної роботи, цей ціновий рівень буде переглядатися залежно від зміни показників. Важливо розуміти що ми не пропонуємо сезонну, вуличну торгівлю солодкою ватою, цей вид діяльності вже давно зжив себе, наша компанія пропонує бізнес який працює цілий рік», - розповідає Марк Богатинов, директор компанії «Солодка Вата».

Франчайзинговий пакет «Сладкая Вата» складається з об'єктів інтелектуальної власності та послуг (know to how), у вигляді спеціалізованого обладнання і всіх комплектуючих до нього; власних стандартів управління даного бізнесу та обслуговування клієнтів; активної клієнтської бази в м. Одесса, тренінги та багато чого іншого.

«Ми пропонуємо: відкриття вже успішно працюючого бізнесу під відомим брендом «Солодка Вата» та налагоджену роками, а також перевірену на практиці бізнес-схему. Майбутнім франчайзі ми даємо підтримку, віддаємо права на авторські програми для майбутньої їх реалізації, надамо можливість купувати високоякісні продукти та витратні матеріали у сертифікованих постачальників за ексклюзивними цінами, активну напрацьовану клієнтську базу та інші переваги роботи з нами. У партнера може не піти робота лише у тому випадку, якщо він не буде слідувати стандартам та інструкціям, прописаним в договорі», -  говорить Марк Богатинов.
 


популярне на форумі

Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014
Эко-лавка ищет партнеров

Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.

2 коментар
остання 11.12.2014