П'ятниця
20.03.2015
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
 

Мережа «Дом бусин» на українському ринку нараховує 3 власні та 8 франчайзингових філії, а також 2 філії у Росії та 1 у Казахстані. Це фірмовий магазин, який надає продукцію, необхідну для створення біжутерії власними руками.
«Ми плануємо максимально розширювати франчайзингову мережу не тільки в Україні, але й у Казахстані, Білорусії та Росії. Франшиза «Дом бусин» поєднує простий в управлінні формат магазину з продажу намистин, фурнітури для біжутерії та високорентабельний бізнес. Для партнера по франчайзингу ми розробили оптимальний пакет співробітництва. Ринок намистин і фурнітури затребуваний, так як жінки сьогодні віддають перевагу біжутерії, створеній власними руками», - говорить директор з розвитку компанії «Дом бусин», Кирило Бондарев.

«Нашим партнерам, крім права на використання у комерційній діяльності товарного знаку та концепцій бренду «Дом бусин», ми надаємо модель бізнесу, яка дозволяє ефективно використовувати його інвестиції. Також рівні умови співпраці всередині партнерської мережі, єдину асортиментну політику та багато інших переваг. У залежності від формату магазину, інвестиції на ремонт, меблі та торгівельне обладнання становлять близько 200 $/кв.м. На первинне поповнення товаром потрібно 200 $/кв.м. Тобто на відкриття магазину обсяг загальних інвестицій складе близько 400 $/1кв.м», - перераховує Кирило Бондарев.

Франчайзі пропонуються наступні формати магазину «Дом бусин»: Streetretail (окремий магазин), магазин у торговому центрі та магазин площею не менше 20 м2. Франчайзер проводить безкоштовне навчання продавців партнерського магазину, консультує з мерчендайзингу, здійснює інформаційну та технічну підтримку партнерів на весь час дії договору франчайзингу. А також здійснює поставки будь-яким видом транспорту по території України та Росії.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові