Починаючи з 1 липня, METRO Cash & Carry, підрозділ Metro AG, надасть своїм 26 дочірнім компаніям більше підприємницької свободи, для чого компанія й адаптувала свою організаційну структуру. За інформацією прес-служби компанії, регіональному менеджменту буде надана велика відповідальність за операційні функції, а головний офіс продовжить змінювати свою управлінську структуру: на місце правління МЕТРО Кеш & Carry з дев'яти осіб, незабаром прийде команда з 10 операційних партнерів, кожен з яких буде контролювати від двох до трьох країн, так що їх робота буде сфокусована більш чітко на відповідних клієнтах та локальному попиті. Нова організаційна структура буде поступово впроваджуватися з липня 2015 року.
Також Metro Group опублікувала фінансовий звіт за перше півріччя 2014/2015 фінансового року. Продажі склали 32,67 млрд. євро, в порівнянні з 33 млрдами за той же період попереднього року. У Східній Європі продажі знизилися порівняно з першою половиною 2013/2014 року на цілих 11,9 відсотка. - З 7,78 до 6,8 млрд. В одній тільки Німеччині, обсяг продажів компанії склав 13,62 млн євро, в порівнянні з 13,5 у першому півріччі 2013/2014 фінансового року.
Дещо знизилася EBITDA (з 1586 до 1504 млрд євро) і EBIT (з 1,033 до 984 млн євро). І у MetroCash & Carry, і у MediaSaturn знизилися показники зіставних продажів у євро. У MetroCash & Carry обсяг продажів досяг 14,9 млрд євро (15,4 в 2013/14 фінансовому році). Зниження склало близько 3,1 відсотки. У місцевій валюті продажі виросли на 0,6 відсотка, а зіставні продажі виросли на 1,2 відсотка. У Східній Європі продажі склали 5,2 млрд євро (зниження на 10,9 відсотка в євро і збільшення на 3,7 відсотка в місцевій валюті).
читати статті

На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
найчайтіше читане

Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Щоб зрозуміти ефективність SMM-маркетингу для бізнесу, перед запуском кампанії, варто зробити тестовий обсяг робіт.
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...