П'ятниця
03.04.2015
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
 

Мережа спеціалізованих майстерень побутових послуг «Домик мастера»  продовжує активно розвиватися у  місті Миколаєві. Так, слідом за недавно відкритою майстернею з ремонту взуття та виготовлення ключів, в роботу був запущений будинок побуту (крім ремонту взуття та виготовлення ключів, тут також можна виконати ремонт одягу). Таким чином, сьогодні фірма «Домик мастера» налічує 18 власних об'єктів. Стартом розвитку по франчайзингу стала мета розширення мережі в інших регіонах України.

«На території СНД ринок побутових послуг завжди знаходився на досить низькому рівні. «Домик мастера» - перша компанія в Україні, яка змогла вивести даний вид послуг для населення на сучасний, привабливий для клієнтів, рівень. У планах компанії - розвиток мережі в інших містах України. Вартість франшизи «Будиночок майстра» становить від 75 000 грн., у залежності від кількості відкритих філій (разовий платіж). Необхідні інвестиції у бізнес для франчайзі від 140 000 грн., також залежно від кількості філій, що вони відкривають. Термін окупності інвестицій - від 8 до 18 міс., а термін відкриття філії - 1 місяць. Роялті складає 3% від обороту», - ділиться Валентин Боднар, власник і організатор мережі «Домик мастера» .

Мережа «Домик мастера» пропонує підприємцям наступну модель франшизи: компанія закуповує обладнання, матеріали та супутні товари, встановлює і налаштовує програмне забезпечення, відкриває майстерні, навчає менеджерський склад і майстрів за рахунок франчайзі. Дана модель розрахована на мережевий розвиток (від чотирьох майстерень і більше) та є оптимальним стартом для оператора франшизи. На час дії договору все необхідне обладнання, матеріали та супутні товари франчайзі купує у фірми "Будиночок майстра", а також зобов'язується дотримуватися корпоративних стандартів якості. Крім того, франчайзі самостійно оплачує усі орендні витрати.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові