Четвер
19.02.2015
У 2015-му році компанія почала розвивати мережу за допомогою франчайзингу
 

Мережа магазинів роздрібної торгівлі трендовими жіночими аксесуарами і біжутерією на Західній Україні BLN ACCESSORIES, на початку лютого запустила франчайзинг. Сьогодні в арсеналі компанії знаходиться 4 сообственно об'єкта (2 - Тернопіль, 1 - Львів, 1 - Рівне). BLN ACCESSORIES постійно відстежує новинки та тренди Європейського та Американського ринку аксесуарів, впроваджуючи їх на український ринок.

«Франчайзинг ми запустили недавно. Він потрібен нам для грамотного ведення бізнесу. Кожна торгова точка вимагає догляд, те, без чого все завалиться. Одна людина не може займатися усім одночасно. Розвиток бренду вимагає багато сил, часу і мислення. Якщо постійно займатися дрібними внутрішніми справами, наприклад, подай-принеси, ремонтом обладнання, контролем персоналу - часу на розвиток бренду не залишиться. У результаті, власник бізнесу просто перегорає. Франчайзинг нам потрібен для правильного контролю за магазинами, адже немає людини більш зацікавленої в просуванні свого бізнесу, ніж той, хто вклав у нього гроші (в даному випадку франчайзі). Ми кілька років йшли до мети відкриття франчайзингу, пильно вивчаючи ринок аксесуарів і кращі технології ведення бізнесу», - ділиться порталу Тарас Білан, директор мережі BLN ACCESSORIES.

Ринок ритейлу динамічно розвивається. З кожним роком в Україні все складніше і складніше конкурувати з величезними брендами, що заходять на наш ринок і за якихось 2-3 місяці відкривають 50 магазинів, змаючи хороший товаром і ціну. «Конкуренція є скрізь, наш бізнес не виняток. Конкуренція - це той механізм, який не дасть вам права робити бізнес погано, потрібно завжди бути на крок попереду. Ми любимо наших конкурентів. Нам задають темп для розвитку, але, на жаль, багато підприємців не розуміють, чому справи не йдуть, у чому проблема і як з цим боротися. Все просто - бізнесом треба жити. Лягати спати і прокидатися з єдиною метою - розвивати свою справу, робити його кращим, прагнути не продавати, а вдосконалюватися. Успіх, повірте, не змусить себе чекати», - вважає Тарас Білан.

Єдиною перешкодою для швидкого розвитку компанії сьогодні є інвестиції. Але команда BLN ACCESSORIES вірить, що складна ситуація в Україні стабілізується, люди почнуть жити і вкладати гроші в те, що їм подобатися. «Ми ростемо, розвиваємося і не тримаємося за стереотипи: кожен день у нас виникає маса відмінних ідей, що допоможуть нам стати кращими для покупців, стати кращими для партнерів. Стереотипність - усталене ставлення до повсякденності, до роботи, підходу до ведення бізнесу. Що спільного у більшості підприємців? - Лінь. Лінь до вдосконалення. Багато людей мислять просто: "Люди купують у будь-якому разі, так навіщо ж робити більше? Навіщо ламати голову?" - І це величезна помилка», - вважає Тарас Білан.

Франчайзі BLN ACCESSORIES може стати абсолютно будь-яка людина, з досвідом ведення бізнесу або ж без нього. «Для франчайзера головне - чесність і прозорість ведення бізнесу. Якщо потенційний франчайзі володіє цими якостями - прекрасно! Якщо любить стиль і моду - ще краще. Важливезавдання при відкритті торгового об'єкту - знайти приміщення, з хорошою прохідністю. Для франчайзі по роботі труднощів немає взагалі. Звичайний рутинний процес після відкриття - замовлення товару, продаж, контроль співробітників», - розповідає Тарас Білан.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу

популярне на форумі

Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

         Пользуюсь продукцией данной фирмы уже третий месяц! Хочу сказать, что очень довольна!...

22 коментар
остання 11.01.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

Девочки, я прочитала все «Дешели отзывы» и вот, что думаю по этому поводу. У вас всех...

22 коментар
остання 08.12.2013
DeSheli - осторожно, мошенники!

Дороговато, но того стоит. По своему опыту хочу сказать, что уж совсем дешевые средства покупать...

22 коментар
остання 29.10.2013