Четвер
12.03.2015
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
 

На сьогоднішній день під брендом «Хороша аптека» працює 53 власних і 27 франчайзингових об'єкти. Компанію цікавлять різні ринки, а в планах на перспективу - вийти на міжнародний рівень. Повна франшиза полягає в купівлі ліцензії на використання торгового знаку «Хороша аптека» та всіх необхідних документів для ведення бізнесу. У програмі можуть брати участь вже існуючі аптеки, які хочуть покращити свої показники.

«Цей бізнес не підвластний кризам, постійно приносить стабільний дохід (100% гарантія прибутку). Також швидкий термін виходу на прибуток. Усю роботу по відкриттю «Доброї аптеки» ми беремо на себе: з нуля, до повноцінного функціонування. Франчайзі присутній лише на етапі підписання договору оренди і забирає ключі вже готового бізнесу», - розповідає менеджер по роботі з клієнтами мережі «Хороша аптека», Олексій Кудрявцев.

Франчайзер навчить майбутнього партнера правилам відкриття аптеки та взаємодії з контролюючими органами (СЕС, МНС, податкова служба, адміністрація міста). Допоможе уникнути ризиків перевірок, штрафів та приписів. Дасть чіткі інструкції щодо дотримання санітарних норм та інших стандартів, а також допоможе в інших питаннях.

«Відкриття аптеки - бізнес не складний, і займає менше двох місяців. Варто відзначити, що в разі його збитковості, компанія бере на себе зобов'язання викупити аптеку назад. Важливим є те, що у нас функціонує система «Одного вікна» - ми весь товар закуповуємо в одному місці, що дуже зручно. Також майбутній партнер буде купувати продукцію за оптовими цінами, на 20% дешевше, ніж у аптек-конкурентів. За даними Росздоровнагляду в 28 російських регіонах на сьогоднішній день відчувається брак аптек та аптечних пунктів. У Москві на одну аптеку припадає у середньому 2500 жителів, що відповідає показникам низки європейських країн»,  - додає Олексій Кудрявцев.

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові