Вівторок
24.03.2020
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
 

The Spiceroom — новий формат магазину-кав'ярні — готується запустити першу франчайзингову точку в столичному торговому центрі Retroville. За попередніми даними, відкриття торгового центру заплановано на 25 квітня.


The Spiceroom успішно працює в Кривому Розі. У трьох магазинах-кав'ярнях мережі готують каву на виніс, а також продають спеції і суперфуд.


Робота над франшизою почалася в 2017-му. Спочатку співвласниця The Spiceroom Юлія Горюнова пройшла курс в Першій школі франчайзингу, потім разом з Franchise Group працювала над стандартами і автоматизацією процесів. Зараз The Spiceroom готовий до франчайзингу.
Першим франчайзі стали кіескіе підприємці — друзі криворізьких клієнтів, які шукали нові сфери діяльності.


«Ми робимо великі ставки на Київ — якщо у нас вийшло в Кривому Розі, то в столиці все повинно піти ще краще. Ми передаємо нашим партнерам не тільки бізнес-модель, дизайн асортимент, а й частинку атмосфери наших криворізьких кав'ярень», — говорить Юлія Горюнова.


Франчайзер намагається максимально підтримувати франчайзі.

«У складні часи наша підтримка потрібна подвійно», — продовжує Юлія.


За словами Горюнової, зараз проходять переговори ще з двома потенційними франчайзі з Харкова і Дніпропетровська.

The Spiceroom продовжує працювати і в карантин — клієнти беруть товар на виніс.

Юлія не боїться труднощів і згадує кризу 2013-2014-го, коли, коли долар виріс в три рази. Власники сподіваються пережити цей карантин без втрат.

Компанія Spiceroom заснована в 2015 році як колаборація мережі кав'ярень і магазину спецій. Паушальний внесок по франшизі — 3 тисячі доларів, а роялті — 5%.


найчайтіше читане

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

популярне на форумі

Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014
Эко-лавка ищет партнеров

Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.

2 коментар
остання 11.12.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014