Закордонні ритейлери повертаються

Четвер
22.12.2016
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
 

Магазини з білизною під брендом Esotiq та магазини одягу Femestage відкрились в новому ТЦ Forum, що у Львові, а також в Одесі, Харкові, Кіровограді, Хмельницькому, Житомирі і, звісно ж, у Києві. Цікаво, що майже всі магазини почали роботу протягом 2016 року. "Всі магазини за східною границею (ред. в Україні та Білорусі) працюють на умовах франшизи. Дебіторська заборгованість добре забезпечена, а капітальні інвестиції забезпечує франчайзі. Наші бренди дуже добре сприймаються в Україні. Це також дає нам можливість продавати частини колекцій з минулих сезонів - говорить Адам Скжипек, президент Esotiq & Henderson.

Група Esotiq & Henderson на сьогоднішній день об’єднує 306 магазинів в чотирьох країнах: Польщі, Німеччині, Білорусі та Україні. Найбільша кількість магазинів розміщена на території Польщі, звідки походить компанія, - 263 магазини білизни Esotiq, та 18 - під брендом Femestage. Річний дохід Esotiq & Henderson становить близько $ 25 млн.

Магазини з білизною Esotiq розміщуються на площі 50-70 м2. Оформлення 1 м2 магазину буде коштувати франчайзі близько $200. Франчайзер забезпечує партнерів безкоштовним комп’ютерним обладнанням, оформленням вітрин, та повною маркетинговою підтримкою. Магазини одягу Femestage розташовуються на дещо більшій площі - 120-150 м2.

Польська група компаній ESOTIQ & Henderson S.A. займається проектуванням, виробництвом та реалізацією білизни та одягу. Бренд Esotiq відомий на ринку з 2006 року. В асортименті магазину Esotiq, орієнтованому на жінок, крім білизни можна також знайти нічні сорочки, піжами, халати та купальники. Femestage - бренд одягу в стилі casual для жінок, дизайн якого розробляється домом моди Еви Мінге (Eva Minge).


найчайтіше читане

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва