Українські еко-продукти якісніші за європейські

Компанія “Ай Еко Трейд”, що розвиває в Україні мережу магазинів органічних продуктів "Еко-Лавка", має намір вийти на міжнародний ринок. Однією з перших в списку запланованих країн стала Польща. “Тиждень тому ми відвідали Польщу та ознайомилися з особливостями ринку франчайзингу в цій країні. Ринок сусідньої Польщі не такий динамічний, як наш, адже працювати за франчайзинговою схемою компанії там почали набагато раніше, і на сьогодні вже близько 1000 учасників ринку продають свою франшизу, - розповідає директор з розвитку мережі “Еко-Лавка” Олександр Петренко.
- Однак мене дуже приємно вразив той факт, що продукція українського виробника, особливо та, що спрямована на якість, знаходиться на значно вищому рівні, ніж польська. Рівень наших виробників достатньо високий, і це дуже радує. Завдяки цій поїздці ми ствердились в розумінні того, що хочемо відкриватися в Польщі та інших країнах, і зараз активно працюємо в цьому напрямку”.
Паралельно з освоєнням міжнародного ринку, “Еко-Лавка” невпинно розширює українську мережу. На сьогодні на території нашої країни працює 76 магазинів, 74 з яких - це магазини “Еко-Лавка”, а ще 2 - мінімаркети “Мега-Лавка”. “Мега-Лавка” є розширеним форматом “Еко-Лавки” та передбачає самообслуговування відвідувачів. Однак тут також працюють консультанти, які можуть підказати покупцеві у виборі продукції.
“Також асортимент “Мега-Лавки” доповнився свіжими овочами та якісним вином. Важливо те, що в магазинах нового формату представлені не лише ті продукти, які можна купити в “Еко-Лавці”, але й інші, доповнюючі товари, які можна придбати у звичайних магазинах. Завдяки цьому покупцеві не потрібно заходити в два різних магазини. Адже все, що треба, вже є у нас”, - стверджує Олександр Петренко.
В Україні зараз спостерігається зростання ринку екологічних продуктів. Люди все більше усвідомлюють, що необхідно контролювати те, що вони їдять. “Кількість покупців мережі магазинів “Еко-Лавка” з початку року зросла на 15-20%. Також збільшилася вартість середнього чеку. Це зумовлено, зокрема, розширенням асортименту товарів та подорожчанням самої продукції у зв'язку з девальваційними процесами в українській економіці, - пояснює Олександр Петренко. - Мережа “Еко-Лавка” орієнтується на вітчизняного виробника. Ми забезпечуємо свої магазини якісним товаром, виробленим в Україні, в чому є подвійна вигода. Адже ті компанії, які зробили ставку на імпортну продукцію, сьогодні зіткнулися з серйозними проблемами у зв'язку з її значним подорожчанням”.
Якщо вас зацікавила філософія мережі "Еко-Лавка", ви можете стати частиною бренду здорового харчування, розпочавши співпрацю за схемою франчайзингу. Для запуску бізнесу знадобиться 260-360 тисяч гривень. Паушальний внесок становить 50 тисяч гривень, а роялті - 3% від обороту магазину. Інвестовані кошти, згідно досвіду франчайзера, окупаються за 6-18 місяців.
Авт. Т.Малиняк
читати статті

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...