Карантин: як впали продажі в рітейлі?

Середа
15.04.2020
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
 

Таїсія Литовченко, директор консалтингової компанії Retail & Development Advisor в колонці для НВ Бізнес розповіла про скорочення продажів в роздрібній торгівлі.

У деяких магазинах, особливо розташованих в ТРЦ або далеко від житлових районів, зниження товарообігу коливається в діапазоні від 15% до 70%.

Істотно просіли і торгові точки, розташовані в місцях з високим трафіком — на вокзалах і раніше наповнених вулицях. Вони втратили від 50% до 80% товарообігу. Втім, в сегменті магазинів біля будинку також спостерігається спад. Незважаючи на невелике зростання середнього чека, кількість транзакцій у окремих операторів цього сегмента знизилася більш ніж на третину.

У дискаунтерів, формат яких передбачає продаж товарів за цінами, нижчими від середньоринкових, продажі спочатку виросли, особливо в категорії соцтоварів. Однак позитивна динаміка спостерігалася лише до 23 березня. Після введення обмежень на відвідування магазинів сталося падіння і негативний тренд посилюється.

У сегменті drogerie магазини в спальних районах демонструють падіння обороту на 30-40%, а торгові точки біля метро втратили від 50% і більше. І якщо раніше вони активно продавали декоративну косметику, креми та парфумерію, то зараз найбільш ходові позиції — побутові товари і особиста гігієна.

Продажі косметики і електроніки збільшилися в онлайні. Однак це зростання було не таким значним — всього 5% і 20% відповідно.

Чи не краще картина в закладах громадського харчування — навіть ті оператори громадського харчування, які швидко почали продавати в онлайні, втратили до 70% продажів і більш.

Прогноз у експерта наступний: якщо Україна вийде з карантину в травні і отримає транш МВФ, ринку буде потрібно мінімум рік для відновлення.


найчайтіше читане

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

популярне на форумі

Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014
Эко-лавка ищет партнеров

Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.

2 коментар
остання 11.12.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014