Франшиза «Мама, ну купи» працює понад 2 роки за управлінською франшизою та має понад 160 приватних інвесторів.
Зараз бізнес активно розвивається і у класичному вигляді франчайзингу. «Мама, ну купи» відкриті в Україні, Австрії, Італії, Польщі та Румунії. Сьогодні ми вирішили запитати у Віктора Оношка (власник «Мама, ну купи») щодо кейсів та відгуків.Європейська асоціація вендінгу (EVA) порахувала кількість торгових автоматів у 24 країнах Європи - 4,4 млн. Річний обсяг продажів складає 25,4 млрд євро. Загальний виторг 12,3 млрд євро. Найбільша вендінгова країна Європи — Італія, там 800 тис. торгових автоматів. Масштабно, правда? У Японії 5,6 млн, США 15,4 млн. Обсяг продажів Японії 57,7 млрд доларів на рік.
Оношко Віктор не приховує, що ідею «Мама, ну купи» він підглянув у Китаї. Це вендінгові автомати із продажу дитячих колекційних іграшок під назвою Pop Mart. Вони відкрили понад 1000 вендінгових точок. Оцінка компанії на Гонконзькій біржі: 14 млрд доларів. Це означає, що модель вже обкатана на великій кількості автоматів і Віктор просто взяв та адаптував її під Україну та Європу.
Віктор надав аналіз ринку "Вендінг в Україні". І цифри вражають. В Україні завезено офіційно лише 10 тис. автоматів! Зрозуміло, що ніхто не знає, скільки автоматів не зареєстрованих, але це буде не більше 15 тис. На один автомат припадає 4 тис. осіб. Для порівняння, в Японії 23 особи. Потенціал ринку України: 300 тис. автоматів. Зростання ринку 5-7% на рік. Це дуже повільно!) Половина ринку — кавові автомати. Частина, що залишилася — платіжні термінали (ibox) і всього 10% потрапляє в розділ снеки та напої. Проект "Мама, ну купи" займає лише 1% ринку під розділом "інше".
Чесно, це дуже вражає! Можна зробити логічний висновок: ринок України настільки порожній, що його просто не існує! Це справжнісінький Блакитний Океан у Бізнесі. Словами Віктора Оношка: «Ми плануємо відхопити свій шматок Пирога!».
Дуже цікаво спостерігати за цією історією. А оскільки Віктор Оношко — блогер, то це зробити дуже легко. Кожен крок створення бізнесу «Мама, ну купи» він описував у блозі Telegram
Пости розпочинаються ще з 2019 року, коли були куплені перші автомати. Віктор там писав про всі удачі та провали. Нам імпонує його прозорість та відкритість. Напевно, це і є особливість блогерства: людина, як відкрита книга.
Компанія "Мама, ну купи" входить в список топ-250 Форбс.
А також ми увійшли в список "23 франшизи, які з’явилися на ринку під час великої війни".
Перейдемо до кейсів «Мама, ну Купи»
-
Харків. Україна
Локація: ТРЦ “Французький бульвар” [ФОТО ЛОКАЦІЙ] Ігор Сбітнєв - співвласник ТРЦ “Французький бульвар”, який купив франшизу і розмістив в своєму торговому центрі три автомати “Мама, ну купи”. Запустились у липні 2023го року. Дуже задоволений співпрацею, тому доінвестував ще і в «Мама, ну купи Польща».
-
Румунія. Яси
Локація 1: IULIUS MALL IAŞI
Локація 2: Strada Palas 7 [ФОТО ЛОКАЦІЙ] Наш партнер Василь розпочав з нами співпрацю більше року тому. Наразі має успішні показники по продажам та задоволений результатом. Взяв ще три автомата і готовий відкривати нові локації в інших містах Румунії.
-
Австрія. Відень
Локація 1: Prater Parzelle 94b
Локація 2: Mexikoplatz 20/4 Локація 3: Sagedergasse 18/22 Локація 4: Lugner City GmbH
Локація 5: Lugner City GmbH [ФОТО ЛОКАЦІЙ]
Марина — наш ексклюзивний партнер в Австрії також вже більше року. Планує заставити всю Австрію «Мама, ну купи»
-
Варшава. Польща
Локація: Galeria Północna
Остап працює з “Мама, ну купи” вже більше року. Варшава показує дуже гарні показники і ми вже плануємо більше 20 нових відкриттів.
-
Житомир. Україна
Локація: ТЦ “Глобал”
Олександр розпочав з нами співпрацю з вересня 2023го, але наразі вже задоволений результатами. А найприємніше - він придбав ще два автомата «Мама, ну купи» і один автомат «Мама Приготувала».
-
Київ. Україна
Локація: ТРЦ “Respublika Park”
Відкриті з вересня 2023го
-
Київ. Україна
Локація: ТРЦ Блокбастер
В цьому ТРЦ у нас аж 2 автомати
Перший розмістили більше 1,5 року тому, другий у вересні 2023го року.
-
Львів. Україна
Локація: ТРЦ “Victoria Gardens”
Відкриті тут вже більше 2х років.
Хочеш більше кейсів та цифр? Просто залиш заявку на сайті та отримай презентацію нової швидкорозвиваючої вендінгової компанії «Мама, ну купи». Як і в будь-якому рітейл бізнесі, найголовніше це локації. Тому треба зайняти найкращі місця, поки не забрали інші охочі.
читати статті
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Методом власних проб та пошуків ми сформували прибуткову бізнес-модель, що витримує економічну нестабільність і виклики сучасності.
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності