LITRA тепер доступна і по франшизі

Четвер
23.01.2020
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
 

Дебютний франчайзинговий магазин мережі LITRA відкрився на Оболоні. У планах розвитку рітейлера активний продаж франшиз в столиці і створення мережі з сотні магазинів. 

Магазин LITRA називають гібридним проектом, де представлений максимально широкий асортимент солодових напоїв. Основа концепту — найширший асортимент пляшкового (близько 1000 позицій) і розливного пива. Так, в першому франчайзинговом магазині в ТРЦ «Метрополіс» працює 60 кранів розливного пива, сидру, і просекко.

Першим франчайзі LITRA стала Катерина Синкевич, консультант по бізнес-процесам Franchise Group. Катерина вибирала між кав'ярнею і , але зробила вибір на користь останнього. За її словами, LITRA — більш прибуткова.

«Мене зацікавили лояльні умови та залученість материнської компанії, яка навіть бухгалтерію бере на аутсорс. Також компанія уважно вивчає попит і поставляє найбільш затребувані продукти»,

— каже Катерина.

Денис Ящера, співзасновник компанії LITRA каже, що в 2020 році будуть активно розвивати франчайзингову мережу.

«У найближчій перспективі — будівництво мережі в Києві, а після запуску власного розподільчого центру будемо виходити на міста-мільйонники»

— ділиться планами Денис.

Паушальний внесок у LITRA — 100 тисяч гривень, інвестиції в запуск — близько 1,5 мільйонів гривень і 3% обороту — роялті. Окупність точки — 12-24 місяців.

За словами Дениса, як франчайзі LITRA, він бачить максимально залученого підприємця, який запускає магазин не на останні гроші.

Зараз мережа LITRA налічує 4 магазини і ще два відкриються на початку 2020 року. Стратегія розвитку мережі передбачає відкриття магазинів в прикасовій зоні супермаркетів «Новус», «Сільпо». Крім того, нещодавно завершилися переговори з керівництвом французької мережі «Ашан».

«Клієнти супермаркетів максимально підходять під опис нашої цільової аудиторії»,

— вважає Денис.


У планах компанії — створення власного імпортера.

«У цьому році ми відвідали винну виставку в Італії і переконалися, що багато позицій, які нам цікаві, зараз просто не імпортуються в Україну. Тому паралельно створюємо компанію-імпортера, яка могла б їх поставляти в магазини. Таким чином, будемо нарощувати частку власного імпорту»,

— резюмує Ящера.

Формат магазину актуальний у всі сезони!

Мережа магазинів LITRA була створена в 2017 році. Зараз в мережі чотири магазини і два готуються до запуску.  Бренд представлений широким асортиментом солодових напоїв.

Основа концепту  понад тисячу пропозицій пива пляшкового і розливного пива, а також 600 позицій віскі з різних країн світу. Ящера впевнений: саме ця концепція дозволила магазинам уникнути сезонності, оскільки пиво частіше п'ють влітку, а віскі — взимку.

Пиво зберігається в спеціально обладнаному холодильнику з постійною температурою в 6 градусів і класичною музикою, яка сприяє дозріванню напою.

Крім пива і віскі в LITRA також продаються вина і міцні спиртні напої, іспанські та італійські вина, джин, ром і т.д.

Фішка LITRA — продаж елітного віскі на розлив. Покупець може продегустувати напій і зробити усвідомлений вибір.

Формат розрахований як на масового споживача, так і на любителів ексклюзиву.


Зацікавила франшиза? Телефонуйте: 0673437343


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Dunkin 'donuts: як стали франшизою №1 в США /27.01.2020

Американський журнал Entrepreneur назвав 500 кращих франшиз. Dunkin 'donuts відняв лідерство у McDonald's.

популярне на форумі

Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014
Эко-лавка ищет партнеров

Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.

2 коментар
остання 11.12.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014