Дебютний франчайзинговий магазин мережі LITRA відкрився на Оболоні. У планах розвитку рітейлера — активний продаж франшиз в столиці і створення мережі з сотні магазинів.
Магазин LITRA називають гібридним проектом, де представлений максимально широкий асортимент солодових напоїв. Основа концепту — найширший асортимент пляшкового (близько 1000 позицій) і розливного пива. Так, в першому франчайзинговом магазині в ТРЦ «Метрополіс» працює 60 кранів розливного пива, сидру, і просекко.
Першим франчайзі LITRA стала Катерина Синкевич, консультант по бізнес-процесам Franchise Group. Катерина вибирала між кав'ярнею і , але зробила вибір на користь останнього. За її словами, LITRA — більш прибуткова.
«Мене зацікавили лояльні умови та залученість материнської компанії, яка навіть бухгалтерію бере на аутсорс. Також компанія уважно вивчає попит і поставляє найбільш затребувані продукти»,
— каже Катерина.
Денис Ящера, співзасновник компанії LITRA каже, що в 2020 році будуть активно розвивати франчайзингову мережу.
«У найближчій перспективі — будівництво мережі в Києві, а після запуску власного розподільчого центру будемо виходити на міста-мільйонники»,
— ділиться планами Денис.
Паушальний внесок у LITRA — 100 тисяч гривень, інвестиції в запуск — близько 1,5 мільйонів гривень і 3% обороту — роялті. Окупність точки — 12-24 місяців.
За словами Дениса, як франчайзі LITRA, він бачить максимально залученого підприємця, який запускає магазин не на останні гроші.
Зараз мережа LITRA налічує 4 магазини і ще два відкриються на початку 2020 року. Стратегія розвитку мережі передбачає відкриття магазинів в прикасовій зоні супермаркетів «Новус», «Сільпо». Крім того, нещодавно завершилися переговори з керівництвом французької мережі «Ашан».
«Клієнти супермаркетів максимально підходять під опис нашої цільової аудиторії»,
— вважає Денис.
У планах компанії — створення власного імпортера.
«У цьому році ми відвідали винну виставку в Італії і переконалися, що багато позицій, які нам цікаві, зараз просто не імпортуються в Україну. Тому паралельно створюємо компанію-імпортера, яка могла б їх поставляти в магазини. Таким чином, будемо нарощувати частку власного імпорту»,
— резюмує Ящера.
Формат магазину актуальний у всі сезони!
Мережа магазинів LITRA була створена в 2017 році. Зараз в мережі чотири магазини і два готуються до запуску. Бренд представлений широким асортиментом солодових напоїв.
Основа концепту — понад тисячу пропозицій пива пляшкового і розливного пива, а також 600 позицій віскі з різних країн світу. Ящера впевнений: саме ця концепція дозволила магазинам уникнути сезонності, оскільки пиво частіше п'ють влітку, а віскі — взимку.
Пиво зберігається в спеціально обладнаному холодильнику з постійною температурою в 6 градусів і класичною музикою, яка сприяє дозріванню напою.
Крім пива і віскі в LITRA також продаються вина і міцні спиртні напої, іспанські та італійські вина, джин, ром і т.д.
Фішка LITRA — продаж елітного віскі на розлив. Покупець може продегустувати напій і зробити усвідомлений вибір.
Формат розрахований як на масового споживача, так і на любителів ексклюзиву.
Зацікавила франшиза? Телефонуйте: 0673437343
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...