Дебютний франчайзинговий магазин мережі LITRA відкрився на Оболоні. У планах розвитку рітейлера — активний продаж франшиз в столиці і створення мережі з сотні магазинів.
Магазин LITRA називають гібридним проектом, де представлений максимально широкий асортимент солодових напоїв. Основа концепту — найширший асортимент пляшкового (близько 1000 позицій) і розливного пива. Так, в першому франчайзинговом магазині в ТРЦ «Метрополіс» працює 60 кранів розливного пива, сидру, і просекко.
Першим франчайзі LITRA стала Катерина Синкевич, консультант по бізнес-процесам Franchise Group. Катерина вибирала між кав'ярнею і , але зробила вибір на користь останнього. За її словами, LITRA — більш прибуткова.
«Мене зацікавили лояльні умови та залученість материнської компанії, яка навіть бухгалтерію бере на аутсорс. Також компанія уважно вивчає попит і поставляє найбільш затребувані продукти»,
— каже Катерина.
Денис Ящера, співзасновник компанії LITRA каже, що в 2020 році будуть активно розвивати франчайзингову мережу.
«У найближчій перспективі — будівництво мережі в Києві, а після запуску власного розподільчого центру будемо виходити на міста-мільйонники»,
— ділиться планами Денис.
Паушальний внесок у LITRA — 100 тисяч гривень, інвестиції в запуск — близько 1,5 мільйонів гривень і 3% обороту — роялті. Окупність точки — 12-24 місяців.
За словами Дениса, як франчайзі LITRA, він бачить максимально залученого підприємця, який запускає магазин не на останні гроші.
Зараз мережа LITRA налічує 4 магазини і ще два відкриються на початку 2020 року. Стратегія розвитку мережі передбачає відкриття магазинів в прикасовій зоні супермаркетів «Новус», «Сільпо». Крім того, нещодавно завершилися переговори з керівництвом французької мережі «Ашан».
«Клієнти супермаркетів максимально підходять під опис нашої цільової аудиторії»,
— вважає Денис.
У планах компанії — створення власного імпортера.
«У цьому році ми відвідали винну виставку в Італії і переконалися, що багато позицій, які нам цікаві, зараз просто не імпортуються в Україну. Тому паралельно створюємо компанію-імпортера, яка могла б їх поставляти в магазини. Таким чином, будемо нарощувати частку власного імпорту»,
— резюмує Ящера.
Формат магазину актуальний у всі сезони!
Мережа магазинів LITRA була створена в 2017 році. Зараз в мережі чотири магазини і два готуються до запуску. Бренд представлений широким асортиментом солодових напоїв.
Основа концепту — понад тисячу пропозицій пива пляшкового і розливного пива, а також 600 позицій віскі з різних країн світу. Ящера впевнений: саме ця концепція дозволила магазинам уникнути сезонності, оскільки пиво частіше п'ють влітку, а віскі — взимку.
Пиво зберігається в спеціально обладнаному холодильнику з постійною температурою в 6 градусів і класичною музикою, яка сприяє дозріванню напою.
Крім пива і віскі в LITRA також продаються вина і міцні спиртні напої, іспанські та італійські вина, джин, ром і т.д.
Фішка LITRA — продаж елітного віскі на розлив. Покупець може продегустувати напій і зробити усвідомлений вибір.
Формат розрахований як на масового споживача, так і на любителів ексклюзиву.
Зацікавила франшиза? Телефонуйте: 0673437343
читати статті

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...