Коли ваше подружжя вирішило зайнятися ресторанним бізнесом? Що стало вирішальним фактором?
Оксана Середюк: Початок нашому бізнесу дав франчайзинговий проект. Сім років тому ми купили франшизу ресторанів Potato House у львівських партнерів для Харкова та Харківської області. Я на той момент отримувала другу вищу освіту в Національній Юридичної Академії імені Ярослава Мудрого і збиралася йти в декрет.
Чи був франчайзинг на той час популярною схемою?
О.С.: Ні, франчайзинг був дуже молодим напрямком. Ніхто не розумів, що він собою являє, і з чого складається франчайзинговий договір. Оскільки я отримувала юридичну освіту, безумовно, була знайома з цим напрямком. Тому ми були одними з небагатьох, хто ризикнув побудувати бізнес по франчайзингу.
Наступним вашим проектом була франшиза ресторанів "Якіторія". Що спонукало вас розвивати цю мережу?
Тарас Середюк: Ми успішно відкрили 3 ресторани Potato House, нам запропонували приміщення в центрі Харкова, біля станції метро "Університетська". Харків'яни називають цей район "скляшка", тому що всі стіни цієї станції зі скла. Для цього міста це щось подібне до Хрещатика для Києва. Так от, це було дуже велике приміщення, і ресторан Potato House виглядав би в ньому самотньо. Нам хотілося зробити в ньому щось цікаве і корисне для людей.
О.С.: Приблизно в цей час, п'ять років тому, проїжджаючи повз перший столичний ресторан "Якіторія", ми побачили велику чергу. Це було якимось божевіллям! Люди готові були по півтори-дві години стояти заради відвідин ресторану. Ми тоді подумали: що ж це за бізнес такий? Там що, щастя роздають? Їжа виявилася там дійсно смачною, і ми захотіли відкрити для себе такий же успішний проект. Саме тоді ми зрозуміли, що франчайзинг - це купівля успішного проекту "під ключ".
Т.С.: Тоді ми почали цікавитися трендами ресторанного ринку, вивчати попит і всіляко шукали можливості поспілкуватися з власниками торгової марки. У нас це вийшло. Ми дуже швидко домовилися і уклали договір франчайзингу для міста Харкова і Харківської області, оскільки в Києві на той момент франшиза вже була куплена. На сьогоднішній день право на використання ТМ "Якіторія" у Харкові та області належить нам.
О.С.: Повернемося до Харкова. Коли ми підписали договір про співпрацю з власниками ТМ "Якіторія", ми стали учасниками успішного мережевого проекту. Це дозволило нам вийти на новий рівень взаємовідносин з власниками кращої комерційної нерухомості у Харкові. На той момент японська кухня все ще залишалася новою для наших гостей. Адже Харків - це не Київ. Жителі цього міста менше подорожують і мають менший досвід вражень, ніж жителі столиці. Особливо це стосується молоді. Всі ми знаємо, що Харків - місто студентів. Ми стали новаторами, почавши формувати культуру споживання японської кухні в місті.
Т.С.: Нам було важливо, щоб молоді люди долучалися до модної, смачної та корисної їжі. Проводили багато акцій, щоб показати доступність наших пропозицій. Ми з дружиною багато подорожували, збирали рецепти, і нам дуже хотілося, щоб кращі з них стали доступними в Україні. До появи ресторанів "Якіторія" в Харкові японська кухня була доступна тільки дуже багатим людям. А наш проект дозволив свіжі і смачні японські страви зробити ще й доступними. Зараз у наших ресторанах можна спробувати морського гребінця, мармурової яловичини, справжнього сиру "Філадельфія" та свіжого тунця.
Скільки ресторанів Potato House і "Якіторія" у вас було на той момент, коли ви вирішили зайнятися концепцією ресторанів MAFIA?
Т.С.: 3 ресторани Potato House і 3 - "Якіторія".
Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Ідеї Бізнесу ФРАНЧАЙЗИНГ" 10/2013
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...