Tez Tour
![](https://img.franchising.pl/ua/c67/459/8.png)
Про франшизу
Опис
У 2010 році Tez Tour анонсував запуск проекту з розвитку власної мережі агентств «TEZ TOUR Турагенція». Даний франчайзинговий проект включає в себе всі необхідні інструменти для успішного ведення бізнесу, базуючись на багаторічному досвіді роботи в туристичній галузі і дозволяє скористатися перевагами відомого міжнародного бренду TEZ TOUR.
Мета даного проекту — збільшення обсягів продажів TEZ TOUR, а також виведення надаваних туристичними агентствами послуг на якісно новий рівень.
Основна перевага — не кількісні, а якісні відкриття. Саме тому ми дуже скрупульозно підходимо до вибору партнера і локації. Відсутність внутрішньої конкуренції — одна з основних задач компанії.
Ексклюзивні продукти мережі
Акція «TEZ WEEKEND» — акція, що діє на постійній основі. Кожні вихідні — більше сотні цінових пропозицій за спеціальними для агентств мережі цінами.
точок власних
10
точок франчайзингових
32
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
- Переваги відомого бренду.
- Об’ємна рекламна кампанія (реклама в ЗМІ, на радіо, на телебаченні, в Інтернет, зовнішня реклама).
- Розширена продуктна лінія.
- Ексклюзивний продукт для агенцій мережі.
- Підвищена комісійна винагорода.
- Індивідуальні бонусні плани.
- Спеціальні тренінги та програмами навчання для менеджерів з продажів.
- Інформаційні тури для менеджерів мережі (в основних групах оператора та індивідуальні програми).
- Директорські тури для керівників ТА.
- Інтернет (Інтернет сайт (B2B та B2C), корпоративний e-mail, landing page (персональна інтернет сторінка).
- Комунікації (єдиний колл центр 0800, корпоративні мобільні номери, корпоративний IM).
- Управління продажами (кураторський центральний офіс, програмне забезпечення «до продажу», програмне забезпечення «після продажу», програмне забезпечення для бухгалтерії, CRM система).
- Кадри (рекрутинг, кадрові питання, табельний облік, навчальний центр).
- Юридичні та бухгалтерські консультації.
- Робота з рекламаціями.
Ексклюзивні продукти мережі
- Акція «TEZ WEEKEND» - акція, що діє на постійній основі. Кожні вихідні - більше сотні цінових пропозицій за спеціальними для агентств мережі цінами.
Фінансові показники
Інвестиції — від 50 000 - 75 000 грн
Вступний внесок — залежить від можливостей фасаду
Роялті — 1%
Дохід залежно від міста
Період окупності — 12-24 місяці
основні вимоги
Умови франшизи:
- Франшиза надається для кожної локації окремо.
- Договір франчайзингу укладається на підставі організації партнером нового підприємства, або підприємства, що не мало раніше договірних відносин з ТОВ «TEZ TOUR».
- Договір франчайзингу укладається на підставі укладеного договору на реалізацію
туристичного продукту з ТОВ «TEZ TOUR». - Договір франчайзингу укладається на 1 рік з можливістю пролонгації.
- Кожній точці продажу видається сертифікат "Авторизованої точки продажу".
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Марина Горідько
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане
![](https://img.franchising.pl/ua/f6c/210/330a.jpg)
Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Цього року компанія урочисто відсвяткувала 20-ти річчя, відкрила нові філії і націлена на якісні показники роботи мережі
Мережа турагентств розширює асортимент послуг.
З початку року компанія відкрила ще 10 франчайзингових агенцій
![](https://img.franchising.pl/ua/d35/35e/_d.jpg)
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяє розвитку компанії
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
![](https://img.franchising.pl/ua/b5a/d0c/_.jpg)
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
Найбільший рітейлер меблів у світі вкладає 600 мільйонів євро у французький ринок
Два франчайзингових відкриття відбулося на західній Україні
Сьогодні найактуальнійшою з тем є підготовка до опалювального сезону. Про те яка нині ситуація на ринку систем опалення розповідає Олег Литвинов.
Самобутня KASUMI пропонує свою франшизу
![](/img-tmp/brand07.png)
Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.