TEZ TOUR: надійні партнери - надійний бізнес!

Вівторок
16.12.2014
Цього року компанія урочисто відсвяткувала 20-ти річчя, відкрила нові філії і націлена на якісні показники роботи мережі
 

Економічні фактори і загальна ситуація на туристичному ринку України внесли свої корективи в діяльність мережі «TEZ TOUR Турагенція». Зокрема агентствам, які успішно працювали в Донецькій області довелося перенести свою діяльність до Києва, де вони відрили точки продажів в популярних київських ТРЦ. Також були відкриті нові офіси мережі в Хмельницькому та Білій Церкві.

«Ми все робимо для того, щоб наші партнери зі Східної України відчули підтримку компанії TEZ TOUR у цей складний час, і максимально допомагаємо з перекладом бізнесу. Для партнерів з Криму відкрилися нові перспективи в Одесі, а Донецькі та Маріупольські агентства тепер надають якісні туристичні послуги для киян. Ми не прагнемо до кількісних показників, але якщо ми відкриваємо офіс під брендом TEZ TOUR - партнер отримує максимальну підтримку і участь центрального офісу у всіх робочих процесах»- зазначає директор мережі Олександр Кириченко.

За 2014 рік були підписані нові договори з туроператорами, які акцентують ведення бізнесу не на кількісних, а на якісних показниках. У результаті, у поточному році значно розширився асортимент пропонованих туристичних напрямків, з'явилися як бюджетні варіанти відпочинку (автобусні тури по Європі), так і більш екзотичні напрямки.

«Цей рік виявився непростим в усіх відношеннях, незважаючи на це, відкриваються нові офіси. Наші франчайзі показали в цьому році відмінні результати продажів, і партнери взяли участь у святкуванні 20-ти річчя компанії TEZ TOUR, яке проходило цієї осені в Туреччині, поряд з найбільшими туристичними компаніями країн СНД. У 2015 році ми плануємо ряд нововведень, до вже існуючих унікальних продуктів, таких як TEZ WEEKEND (найкращі ціни у вихідні дні) і TEZ GSM (вигідний мобільний зв'язок за кордоном). Позитивні нововведення наші туристи зможуть оцінити вже цієї весни» - резюмував Олександр Кириченко.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу