«Українські електрокотли» розвивають франчайзинг

Четвер
09.04.2015
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
 

В силу того, що в Україні газ все дорожчає, попит на електричне опалювальне обладнання суттєво збільшується. Наприклад, все більшу популярність отримують електричні котли. «Електричні котли останнім часом стали одним з найкращих варіантів опалення та дозволяють забезпечити комфортне опалення, незалежне від центральної мережі. Вони невеликі, легко встановлюються і не вимагають постійного обслуговування. Сьогодні широкий вибір потужності дозволяє підібрати котел для самих різних приміщень - від невеликих квартир, до господарських об'єктів, особливо в тих районах, де відсутня газова магістраль. На даний момент маємо наш власний філіал у Києві та 6 франчайзингових об'єктів в таких містах, як Запоріжжя, Одеса, Львів, Ужгород і також у столиці», - розповідає Олександр Павленко, керівник проекту «Українські електрокотли».

Вважається, що основні переваги електрокотлів у чистоті їх використання, так як вони екологічно чисті в експлуатації, оскільки немає шкідливих викидів під час роботи. А також у простоті установки - відсутня необхідність виділяти окреме приміщення під котельню і будувати димар. Варто відзначити і високий ступінь пожежної безпеки - газ, горючі суміші і навіть тверде паливо можуть стати причиною пожежі в разі витоку. Для безпечної роботи електрокотла досить якісної проводки, пристрою захисного відключення на струм витоку і автоматів відключення на коротке замикання.

«Розвиток франчайзингу ми почали на початку 2014 року у зв'язку зі збільшенням попиту на продукцію. Щоб не чекати поки будуть з'являтися нові конкуренти, вирішили самі створювати "лояльних і керованих" конкурентів, з якими могли б разом розвиватися. Вартість нашої франшизи залежить від регіону розвитку та його потенціалу. Вона коливається від 15 700 до 27 800 грн. На даному етапі ми зацікавлені в партнерах таких міст, як Харків, Дніпропетровськ, Черкаси, Суми, Вінниця та Житомир. Для подальшої розкрутки бізнесу необхідні: вкладення у рекламу - на перших порах це контектная реклама, реклама в ЗМІ; постійний доступ до інтернету; оборотні кошти в межах 3000-10000 грн. (на перших порах) та ін. Після налаштування сайту і реклами до партнера виїжджає наш фахівець для базового навчання і подальшої консультації по бізнесу», - ділиться Олександр Павленко.