Білюкс: електрика виграє

Вівторок
19.05.2015
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяє розвитку компанії
 

Не є секретом, що у Франції, Німеччині чи, наприклад, Південній Кореї споживання електрики на опалення та освітлення в десятки, а то й тисячі разів більше, ніж у країнах з багатими запасами енергоресурсів. Статистика свідчить, що сьогодні в Україні, частка електроенергії на опалення становить мінімальний мінімум, тоді як у європейських країнах вона коливається у діапазоні 20-80%. А значить роботи в даній ніші дуже багато. Тому українська компанія «Білюкс», яка з 2005 року спеціалізується на інфрачервоному опаленні, поступово нарощує оберти. На даному етапі вона має філії у таких містах України, як Харків, Київ, Хмельницький, Полтава, Львів, Чернігів, Білгород-Дністровський, Рівне та ін. А також працює партнерський офіс у Румунії.

«Нещодавно ми прийняли участь у головній виставці опалення України Аква-Терм і зробили висновки, що в Україні лише 1% складають енергозберігаючі електричні системи опалення, на відміну від інших країн, де цей показник - від 20% до 80%. Цей факт ще раз показує, яке безгазове майбутнє чекає Україну. Але поки в нашій країні навколо одні котли. Народ, як і раніше, не знає про економічне стельове довгохвильове опалювання. Всі в шоці від подорожчання газу на 330%. Але ж електрика подорожчала тільки на 50% і сьогодні можна платити за електроенергію за мінімальним тарифом: до 100 кВт/год в місті; до 150 кВт/год у сільській місцевості; до 3600 кВт/год на опалювальний період, якщо електроопалення та ін.», - ділиться Олег Литвинов, керівник компанії «Білюкс».

Для відкриття філії «Білюкс», франчайзі потрібні інвестиції від 2000$. Інвестований капітал у енергозберігаючі обігрівачі володіє великою швидкістю - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік. Тобто бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси для подальшого розвитку компанія бере не у банків, а у своїх франчайзі. Один із найважливіших аргументів на користь стельових панелей Білюкс перед іншими видами обладнання - це високий коефіцієнт корисної дії. Використання електричних стельових інфрачервоних панелей дозволяє економити від 40% енергії в порівнянні з іншими опалювальними системами.


найчайтіше читане

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва