TEZ TOUR Турагенція виросла вдвічі

П'ятниця
08.06.2012
З початку року компанія відкрила ще 10 франчайзингових агенцій
 

Туроператор TEZ TOUR активно зайнявся розвитком роздрібної мережі по франчайзингу. З початку року компанія відкрила ще 10 франчайзингових точок, розширивши мережу до 23 агенцій на території України. "Відкриття відбулися в таких містах, як Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Полтава, Миколаїв, Кривий Ріг, Ужгород та Вінниця, - розповідає представник компанії Tez Tour Олександр Кириченко. - До кінця літа розпочнуть свою роботу агенції у Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові та Краматорську. Також ведуться переговори з потенційними партнерами з Херсону, Кіровограду та Києва".

Паралельно з розвитком роздрібної мережі туроператор TEZ TOUR періодично відкриває нові напрямки, збільшуючи таким чином кількість пропозицій для своїх клієнтів. Так, в цьому році асортимент путівок поповнився такими напрямками, як Болгарія, Чорногорія, Хорватія та Італія. "В агенціях мережі TEZ TOUR клієнт має можливість придбати тур в розстрочку, отримавши як нову, так і вже популярну додаткову послугу, - розповідає Олександр Кириченко. - Зараз ми здійснюємо оптимізацію роботи модуля онлайн-бронювання авіаквитків на регулярні рейси, що допоможе миттєво реагувати на запити туристів. Наші менеджери регулярно навчаються, у тому числі й в країнах прийому туристів. Такий підхід дозволяє компанії самостійно оцінювати якість послуг, що пропонуються клієнту".

Навчається в TEZ TOUR не лише персонал, але й франчайзі компанії. Так, найближчим часом відбудеться вже третя за рахунком "Школа Тез Тур Туризму" - сесія навчання нових партнерів, яку компанія, згідно умов співпраці, безкоштовно організовує для своїх франчайзі. Крім цього, в освітніх планах компанії - впровадження віртуального кабінету з комплексного навчання та тестування менеджерів з продажу в рамках проекту "Академія туризму".

Основна вимога TEZ TOUR до франчайзі - це дотримання всіх стандартів і політик компанії. Що стосується фінансових вимог, то відкриття нової агенції вимагає від франчайзі інвестицій в орієнтовному розмірі від $12.000 до $17.000, з яких $5.000 припадає на паушальний внесок. Для того, щоб розпочати діяльність, франчайзі необхідно придбати або зняти в оренду приміщення в центральній частині міста з високим трафіком (автомобільним та/чи пішохідним).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію