TEZ TOUR - це туроператор, який працює на українському ринку туристичних послуг з 1994 року. В 2010 році компанія вирішила розвивати роздрібну мережу. Перша турагенція TEZ TOUR відкрилася у вересні в ТРЦ "Дрім Таун" міста Києва. За кілька місяців компанія розробила і франчайзингову пропозицію. "Роздріб став останнім етапом ланцюжка повного циклу туристичного процесу від компанії TEZ TOUR, - розповів порталу Franchising.ua комерційний директор компанії TEZ TOUR UKRAINE Аркадій Маслов. - У нас є офіси у більш ніж 20 країнах світу, які відправляють та приймають туристів, свої готелі та авіакомпанії. Планувалося, що власна роздрібна мережа дозволить поширити високу якість організації турів та прийому туристів і на продаж турів для кожного покупця". Сьогодні в мережі функціонує вже 13 агенцій, котрі знаходяться в Києві, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Севастополі та Запоріжжі. 9 з них працюють на умовах франчайзингу. Компанія планує відкрити в Україні 104 агенції. Вони розташовуватимуться у містах з населенням від 250 тисяч жителів. При цьому враховуватимуться такі фактори, як наявність в місті ТРЦ, кількість місць з високим трафіком населення, історія продажів туроператора TEZ TOUR в цьому місті та інші.
"Здійснюючи діяльність під брендом "Tez Tour Турагенція", партнер працює з бізнес-моделлю, яка перевірена часом і зарекомендувала себе як ефективний бізнес. При цьому підприємець отримує підвищену комісію на тури та має можливість отримувати підвищену комісію також від продажу крос-продуктів, наприклад таких, як страховка, - стверджує Аркадій Маслов. - Крім цього, франчайзер надає допомогу на всіх етапах роботи франчайзі: підбирає приміщення і персонал, пропонує дизайн-проект приміщення, проводить тренінги для нових працівників, контролює роботу агентств як самостійно, проводячи регулярні перевірки, так і за допомогою аутсорсингової компанії, що здійснює проект "Таємний покупець", а також маркетингову підтримку. Агенції-партнери підключені до всеукраїнського колл-центру компанії TEZ TOUR, а також мають доступ до онлайн-чату на сайті компанії, що дозволяє отримати додатковий потік туристів".
Основна вимога TEZ TOUR до франчайзі - це дотримання всіх стандартів і політик компанії. Що стосується фінансових вимог, то відкриття нової агенції вимагає від франчайзі інвестицій в орієнтовному розмірі від $12.000 до $17.000, з яких $5.000 припадає на паушальний внесок. Для того, щоб розпочати діяльність, франчайзі необхідно придбати або зняти в оренду приміщення в центральній частині міста з високим трафіком (автомобільним та/чи пішохідним).
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?