Економія та заробіток від Білюкс

П'ятниця
13.03.2015
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
 

Раніше споживача необхідно було привчати до вживання інноваційних інфрачервоних довгохвильових обігрівачів, а сьогодні люди готові розібратися з інновацією через ситуацію, що склалася на ринку газу та обмеження квот його споживання. На даний момент використання енергозберігаючого тепла є найбільш прагматичним рішенням.

«Наприкінці сезону, з лютого, ми запустили нове представництво «Білюкс» у Білгород- Дністровському та в Рівно. А наші франчайзі і дистриб'ютори з Харкова, Києва, Полтави, Львова та Чернігова показали зростання 60% і мають намір у новому сезоні збільшити продажі в 2-3 рази! Сьогодні нас і наших партнерів особливо радує успішний старт продажів обігрівачів Білюкс Bionic. Завдяки еффектвіності та дизайну він продається краще аналогів. Франчайзі з Івано-Франківська та Вінниці за результатами сезону виконали план продажів для переходу на рівень дистриб'юторів. Що дає право на більшу знижку і більший план продажів. У нас немає роялті, але є план продажів. Такому результату, звичайно ж, сприяв запуск нової моделі довгохвильового обігрівача - Bilux Bionic», - говорить Олег Литвинов, директор компанії «Білюкс».

Bionic - це оптимізований побутовий електричний обігрівач. Його напівциліндрична пластина дає дуже м'яке, здорове і ефективне тепло. У Bionic енергоспоживання менше на 15%, ніж у попередніх моделей Билюкс, на 20%, ніж Теплов, Horwin, Геліос і на 10%, ніж Frico і ECOSUN.

«Що ж до інших філій, то Румунський франчайзі виконав усі плани і стабільно зростає. Також партнером з Тернополя виконані мінімальні вимоги, і він будує плани на наступний сезон. Кіровоград і Хмельницький, виявилися не такими вдалими, як нам хотілося б: легкий старт тут не вийшов. Ми аналізуємо причини і виїжджаємо до регіону для вивчення ситуації, а також для допомоги у запуску представництва - це спільна участь у виставках у міжсезоння,  коучинг в точках продажів, а також інтернет-реклама. І, ми продовжуємо пошук франчайзі в Польщі. З початку року отримали близько 10 заявок», - продовжує Олег Литвинов.

Сума інвестицій, яка необхідна для відкриття партнерського філії - $3000. Головною специфікою компанії «Білюкс» є те, що компанія єдина на ринку довгохвильових систем опалення, яка виводить щороку нові моделі. Бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси компанія бере не у банків, а у своїх франчайзі. Інвестований капітал у енергозберігаючі обігрівачі Білюкс має велику швидкість - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік.
 


найчайтіше читане

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва