У результаті змін соціально-політичної та економічної ситуації в Україні, були вжиті заходи про забезпечення економії природного газу. А в зв'язку з цим стимулювання до переходу українців на електроопалення. Тому рік видався нелегким і трудомістким для «Білюкс» у справі перевороту в опаленні, але варто відзначити, що поставлені задачі компанія виконала і перевиконала. Протягом 2014 року було відкрито 5 філій. Також було зафіксовано найбільше число заявок від потенційних партнерів, дилерів, клієнтів. А в листопаді та грудні відбулися нові франчайзингові відкриття в Рівному та в Білгород-Дністровському (Одеська область).
«Сьогодні в народі витає настрій недовіри уряду і надія тільки на себе. Тому, з'являються вимоги дозволити видобувати електроенергію самостійно, незалежно від держави з їх корупційними схемами. Ну і люди починають розуміти, що з електричного опалення у них мало альтернатив. Якщо хочуть економити - то треба вибирати стельові довгохвильові Білюкс. Так що попит на нашу продукцію є!», - коментує директор компанії «Білюкс» Олег Литвинов
У поточному році компанією було запущено новий проект. «Найважче нам дався запуск Білюкс BIONIC, але це є наш козир, у якого немає конкурентів ні в Євросоюзі, ні в СНД», - продовжує Олег Литвинов. У найближчих планах компанії зробити переворот в опаленні. Сприяти переходу від конвекційних систем опалення до довгохвильових інфрачервоних. А також виводити нові моделі і збільшувати ефективність старих. Є мета розробити модель будинку з нульовим енергоспоживанням. За статистикою близько 20% домогосподарств у 2015 році можуть перейти на електроопалення.
«У 2014-му році нас особливо надихнув зворотній зв'язок з партнерами: іноді хороший, іноді конструктивний і критичний, але може цим ще більш корисний. Вимоги до франчайзі залишилися тими ж, розміри планів у гривні не змінилися. Ціни зросли всього на 30%, не дивлячись на те що долар на 300% і у нас імпортних матеріалів - 50%», - каже Олег Литвинов.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...