«Велика Кишеня» запустила франшизу

Вівторок
25.11.2014
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
 

Тиждень тому мережа «Велика Кишеня», яка впродовж чотирнадцяти років працює на українському ринку, запустила франшизу «ВК Експрес» формату «магазин біля дому». На початковому етапі франчайзингова програма реалізовуватиметься у столиці та в межах 150 км від неї. За даними дослідницької компанії GT Partners Ukraine на сьогоднішній день ринок операторів магазинів невеликого формату в Україні практично не сформований. Так, наприклад, у Польщі налічується понад 20 тис. Магазинів біля будинку, в Україні - близько 1200. Найбільш популярним форматом магазинів, що відкриваються в Україні є магазини біля будинку (включаючи мінімаркети самообслуговування) адже даний формат - найбільш кризостійкий. Створення мережі магазинів біля будинку передбачає реалізацію швидкої та ефективної доставки продукції. Це, в свою чергу, вимагає також наявності власних розподільних центрів.

За словами Олександра Лук'янова, керівника франчайзингового проекту, компанія досягла рівня розвитку, який дозволяє ділитися накопиченим досвідом і технологіями, істотно скорочуючи витрати бізнесу. Враховуючи згортання багатьох бізнесів, сателітів важкої промисловості, франшиза продуктового магазину - це гарантована живучість бізнесу. Адже продукти харчування користуються попитом завжди, незалежно від політичної та економічної ситуації.

Нововведення франшизи «ВК Експрес» у тому, що весь товар дається на комісію. Партнеру немає необхідності вкладати кошти в закупівлю товару. Також франчайзі отримує навчання і доступ до технологій, апробованих на власних магазинах, що дозволяє в рази знизити витрати на ведення роздрібного бізнесу. І здійснювати поставки всього асортименту з власного розподільчого центру, повну маркетингову підтримку, допомогу і сприяння в операційній діяльності, реальні інструменти управління бізнесом. Франчайзі-партнер не платить роялті, а отримує комісійну винагороду за проданий товар. Щоб відкрити магазин «ВК Експрес» партнеру необхідно вкласти 990 000 грн. (екв. 76 000 USD).

Франчайзером розробляється детальна фінансова модель конкретного магазину, що враховує всі фактори роздрібного бізнесу. Максимально запускається автоматизація всіх процесів, організовується електронний документообіг. Зонується і сегментируется торгова площа, формується асортимент товарів з урахуванням локальних особливостей магазину, виробляється цінова політика.

Краще розташування торговельного об'єкта - на першій лінії будинків. Загальна площа приміщення повинна становити не менше 140 кв.м. З них площа торгового залу повинна становити не менше 100 кв. м і не менше 40 кв. м. технічних приміщень. У радіусі 500 м. від об'єкту повинно знаходитися не менше 500 об'єктів житлової та офісної нерухомості.

У 2015 році, по франшизі «ВК Експрес» планується відкрити близько 20 магазинів, тільки після цього компанія стане аналізувати можливість тиражування франшизи на інші регіони