Коли і чому Ви стали замислюватись над ідеєю створення власного бізнесу?
Це було дуже давно. Справа в тому, що я досить рано одружився: у двадцять років, уявляєте? А ось здобути вищу освіту так і не встиг. Вона у мене – незакінчена вища. Тож, одразу після одруження я поставив за мету забезпечення власної сім'ї. І зрозумів, що без власної справи діла не буде. Розпочав з роботи у сфері роздрібної торгівлі: один кіоск, другий, потім з десяток. І чотири роки тому я нарешті створив перший повноцінний заклад швидкого харчування.
Після створення закладу Ви одразу почали розвиватися по франчайзингу?
Пройшов десь рік. За цей час з'явилися постійні клієнти, стабільний прибуток, вже можна було казати про конкретні успіхи бізнесу. Ось тоді я зареєстрував торгову марку Burgers Buffet і почав працювати по франчайзингу.
В чому були труднощі? Адже, франчайзинг в ті часи в Україні був майже невідомим для багатьох бізнесменів?
Я багато читав. Ставив за мету розвиток справи, а не просто отримання прибутку від одного закладу. Дивився на успішні приклади своїх, так би мовити, «старших колег». Є такий заклад «Челентано», який я завжди ставив собі у приклад як успішно розвинуту мережу. Ну а створення власної франчайзингової мережі - Burgers Buffet – було, як у всіх, з 24-годинним графіком роботи, з оббиванням порогів різних інстанцій, з пошуку додаткових ресурсів на налагодження системи постачання продукції, на обладнання для її зберігання. Ми ж, як франчайзери, забезпечуємо всі партнерські точки необхідними продуктами. Тож, на початку, як і всім, було важко. Але коли хочеш чогось досягнути – треба багато вчитися, працювати і мати велике бажання.
Скільки Вам було років, коли відкрили перший Burgers Buffet?
Двадцять сім.
Ви досягли того, про що мріяли: фінансової стабільності, можливості забезпечити свою родину?
Певна стабільність є, але до вершини моєї Говерли ще зарано (сміється). Я тільки на початку шляху. І зупинятися не збираюсь.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...