Смачний бізнес "Віденські булочки"
Випічка, що представлена в бекерай "Віденські булочки" належить до преміум-сегменту. Який попит на такий продукт в регіонах?
Все дуже просто. Цей ринок тільки формується. Донедавна, культура споживання хліба в Україні мала абсолютно вузький діапазон: темний та білий хліб, практично однакових смакових якостей та форми, за відповідно низькою ціною і, вибачте, такої ж якості. Наш виробник пропонує великий асортимент смачного та корисного хліба, виробленого за австрійськими технологіями.
Найсмачніша наша родзинка - бренд ТМ "Віденські булочки", представлений в концепції бекерай (кафе–пекарня) та іншими напрямками реалізації фірмового продукту по всій Україні (точки випічки, напівфабрикати листкового та дріжджового тіста в супермаркетах і тощо) - тобто і в регіонах його знають.
Мешканцям регіонів так само, як і киянам до вподоби вишукані круасани, струделі з фруктовими начинками, свіжоспечений зерновий багет з хрусткою скоринкою. Цікавість до такої концепції в регіонах є. Ми зі свого боку допомагаємо партнеру оцінити ринок - що саме було б актуально реалізовувати, представляти в даному місці, що мало б найбільшу популярність серед жителів. Все це забезпечує успішність роботи бекерай в будь-якому місті.
![]() | Ірина Журавель - директор ТОВ "Віденські булочки" і керівник франчайзингового проекту |
Як Ви оцінюєте конкуренцію в своєму сегменті?
Дай Бог, щоб конкуренція розвивалася - в її умовах цікавіше працювати. Коли хто-небудь копіює наш продукт - одна справа, а от коли дійсно з'являється щось нове, краще, це дає компанії новий поштовх для розвитку.
Довгий час бренд був представлений в форматі точок продажу продукції. Що стало причиною введення такого формату, як бекерай?
По-перше, можливість представити наш продукт в европейській атмосфері кафе - пекарні, де зранку відчувається смак свіжої випічки, наші гості спілкуються за смачним сніданком, з круасанами та кавою, ділові партнери призначають бізнес ланчі, а закохані - побачення, господині купують для своєї родини смачний легкий хліб з висівками… Погодьтесь – приваблює! По-друге, в Києві такого не було, чому не стати першими!
Для наших потенційних партнерів ми завжди наводимо приклад: наш активний розвиток мережі стався в період кризи, бекерай на вулиці Сагайдачного було відкрито в лютому 2009 року.
Це більшою мірою ідея власників проекту. Вона чудово була втілена в українських умовах, і я можу відзначити, що подібного до нашого бекерай ще не вдалося створити в нашій країні нікому.
У нашої концепції є унікальні моменти: ось цей, саме австрійський дух, атмосфера, крім того, поєднання пекарні та кафе. Це два такі нюанси, які дають дуже велику перевагу. Плюс до всього, Європа також працює за таким принципом.
Європейські аналоги працюють за таким принципом. Багато хто з наших відвідувачів спочатку відвідує бекерай за кордоном, а потім, повернувшись, приходить до нас і говорить про те, що відчуває себе в класичній австрійській пекарні.
На Вашу думку, чим особливо привабливий бекерай для підприємця?
Це добре налагоджений прибутковий європейський бізнес, який знаходиться тільки на початку свого розвитку в Україні, але вже сьогодні має успіх і досягнення в різноманітних форматах та містах нашої мальовничої країни. Ми відкриті для співпраці.
Якщо подивитися на франчайзингові проекти, які зараз працюють, в кожному з них присутня специфіка регіону. Ми завжди йдемо назустріч підприємцю, проте, однозначно визначаємо, що необхідно чітко дотримуватися формату. Адже, якщо формат обраний правильно, якщо партнер дотримується всіх рекомендацій, проект буде успішним. А якщо вести бізнес на свій розсуд, застосовувати якісь індивідуальні правила без погодження то, звичайно, в цьому випадку нам доводиться бути жорсткими. Ми робимо великий акцент на те, що в нас добре розвинута логістика по всій Україні, якісна продукція та хороший асортимент, лояльні умови лізингу на обладнання, стандартизовані бізнес-процеси.
З нами легко і дуже добре працюється. Ми не приховуємо ані свої труднощі, ані досягнення та перемоги компанії.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...