Понад 300 іноземців розвивають свій бізнес у Żabka

Вівторок
26.03.2024
З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
 

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку. Багато з них ведуть власний бізнес, створюють робочі місця, сплачують податки та беруть участь у житті місцевих громад, тим самим сприяючи розвитку польської економіки. Серед них понад 300 франчайзі магазинів «Жабка» з-за меж нашої країни.

Згідно з даними Головного статистичного управління, на кінець 2023 року населення Польщі становило 37,6 млн осіб, що менше, ніж у 2022 році. Подальші прогнози не оптимістичні – до 2050 року більше половини жителів нашої країни можуть стати бути старше 50 років, що призведе до збільшення попиту на професійно активних людей. Негативні дані щодо зменшення населення нашої країни та старіння суспільства вже впливають на суспільні дискусії щодо майбутнього ринку праці.

Сьогодні все більше іноземців займають свою частку не лише на ринку праці. Ті, хто пов’язаний з Польщею, проживають тут тривалий час або бажають налагодити довгострокові стосунки з нашою країною, розвивають власний бізнес.
Зараз у мережі налічується понад 8600 підприємців, які представляють 8 національностей. Загалом їхні магазини тримають понад 350 непольських громадян. Переважна більшість – вихідці з України та Білорусі, але є підприємці з Молдови, Румунії та навіть Єгипту.


Як наголошує білоруска Наталія Вайтович, яка керує закладом у Варшаві з вересня 2022 року – я приїхала до Польщі вчитися у 2014 році. Працювала кілька років, також менеджером у магазині одягу. За цей час я познайомилася зі своїм нинішнім нареченим - ми хотіли щось змінити в житті і почати щось своє. Нас переконали приєднатися до Żabka, серед іншого, низький власний внесок, широка підтримка, яку мережа пропонує з самого початку, включаючи магазин майже під ключ, а також підтримка рекрутерів, які допомогли мені оформити документи, необхідні для відкриття бізнесу. Мій наречений поляк, я планую створити тут сім'ю. Тому, керуючи магазином у столиці, я сприяю розвитку місця, з яким хочу бути пов’язаним назавжди.


У свою чергу Олена Сароян, також столичний франчайзі, каже: – Я рада, що мої батьки пов’язали з Польщею – окрім вірменського, зараз маю ще й польське громадянство. Один мій друг, який вже 5 років керує франчайзинговим магазином Żabka, надихнув мене і порадив мені цей бізнес. У вересні 2022 року я відкрив свою філію у Варшаві, продовжуючи навчання на менеджменті. Це моя перша професійна робота, а отже, і перший бізнес. Моя родина тримала продуктові магазини в Україні, можна сказати, що ми родина з традиціями торгівлі. Мої близькі допомагали мені розвивати магазин, що було надзвичайно цінно в перші місяці, які вимагали найбільших зусиль. Безперебійне виконання ролі франчайзі також стало можливим завдяки великій підтримці з боку мережі.

Переваги перебування у франчайзинговій мережі

Відкриваючи магазин Żabka, франчайзі з-за меж Польщі отримують ті ж переваги, що й люди з польським громадянством. Вони отримують від мережі готове до експлуатації приміщення, оснащене обладнанням, комп’ютерними системами, меблями та товарами. Вони підлягають страхуванню «Бізнес-поліс», який на умовах, узгоджених зі страховою компанією, захищає їх від різних непередбачених ситуацій, які можуть виникнути під час ведення власного бізнесу, і забезпечує фінансову стабільність після припинення співпраці. Вони також можуть розраховувати на доступ до понад 25 років досвіду роботи в мережі, пакет безкоштовного навчання, прямі доставки в магазини, ІТ, сервісну та маркетингову підтримку, а також низку сучасних інструментів (додаток Cyberstore або пакет Optiplan із Żabka Assistant ), щоб допомогти їм вести свій бізнес. У 2023 році понад 81% франчайзі досягли принаймні 25 000. злотих доходу на місяць.

Франшиза з Żabka – вимоги до людей з-за меж Польщі

Люди з непольським корінням, які хочуть розпочати бізнес із Żabka, як і всі інші, повинні, серед іншого: завершити процес набору та навчання, що закінчується іспитом, зареєструвати ФОП у Польщі та зробити власний внесок у розмірі приблизно 5000 злотих. злотий.
Додатковою вимогою для кандидатів, які не мають польського громадянства та походять з країн, що не входять до ЄС, є необхідність мати легальне місце проживання, що дає їм право заснувати приватне підприємство (JDG). Однак на підставі «спеціального закону» (Закон від 12 березня 2022 року про допомогу громадянам України у зв’язку зі збройним конфліктом на території цієї країни) громадяни України можуть створювати JDG і вести підприємницьку діяльність на території Республіки Польща на тих же умовах, що й громадяни Польщі. Однак у цьому випадку громадянин України має отримати номер PESEL і подати заяву на отримання дозволу на проживання до відповідного воєводства. Також існує вимога про мовну сертифікацію на рівні B2, яку організовує мережа Żabka. Особи, які легально проживають у Польщі протягом 2 років, можуть скористатися акційними умовами безпеки бізнесу у вигляді переказного векселя з одним поручителем або переказного векселя з депозитом 20 000 злотих. без поручителя. В протилежному випадку вони повинні представити двох поручителів за векселем або вексель з одним поручителем і завдаток 25 000 злотих. злотий.

– Żabka дає можливість розвиватися молоді, а також тим, хто має не польське коріння. Розвиваюся особистісно і професійно під прапором мережі. Як підприємець я також роблю мікровнесок у польську економіку. Рекомендую цей бізнес амбітним і працьовитим людям, незалежно від їхнього походження, – каже Олена Сароян.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016