Country Chicken: Україна - неоране поле для фаст фуду
У зв'язку з чим було прийняте рішення виходити на український ринок?
Успіх на російському ринку перевершив наші очікування, і ми почали шукати потенційних франчайзі і в країнах СНД і в першу чергу в Україні.
Чим приваблива для компанії Україна?
Український ринок фаст фуду так само, як і російський, тільки почав розвиватися. Попит на ресторани швидкого харчування достатньо високий, але пропозиція і асортимент залишає бажати кращого. Тому для нас як франчайзера - це неоране поле, де ми бачимо для себе величезні можливості просування нашого бренду у всіх регіонах України.
Чим планується здивувати українського споживача?
Концепція нашого бренду - унікальна, ми маємо багато особливостей, за допомогою яких і збираємося залучити українського споживача. У першу чергу, завдяки унікальним технологіям наша продукція містить мінімальну кількість жиру, що надає особливі смакові якості курячим продуктам, робить їх хрусткими ззовні і абсолютно ніжними і соковитими всередині. По-друге, ми приділяємо величезну увагу сервісу, програма навчання персоналу ґрунтується не просто на задоволенні запитів клієнтів, а на перевершенні їх очікувань. Наприклад, ми стараємося, щоб в нашому фаст фуді відвідувачі відчули себе як в дорогому ресторані, де їм приділяється відповідна увага. Крім того, доброзичливість нашого персоналу сприяє тому, що клієнтам хочеться відвідувати заклад знову і знову.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...