Компанія, яка займається розвитком мережі закладів швидкого обслуговування під ТМ ChickenHUT, визначилася з подальшими планами на розвиток. Нова стратегія передбачає три стратегічні шляхи. "Пункт №1 - це експансія простору СНД: насамперед Казахстану та Росії. На даний момент вже ведуться переговори щодо надання ексклюзивних прав, - розповідає представник ТМ ChickenHUT Аліна Білошкурська. - Пункт №2 - це, все ж таки, Київ. Столиця є стратегічно важливою для компанії. В 2013 році тут заплановане відкриття від 3 до 5 закладів. І, нарешті, третій пріоритет - це Східна Україна та Крим. Адже заклади ChickenHUT ще не представлені у Кіровограді, Дніпропетровську, Запоріжжі, Херсоні, Одессі та Криму".
Яке з глобальних завдань буде виконане найпершим - поки що не відомо. "Результати можуть бути дуже непередбачуваними. Адже вже завтра у нас може з'явитися партнер, зацікавлений у розвитку тієї чи іншої країни, або ж того чи іншого регіону, - стверджує Аліна Білошкурська. - Проте, зважаючи на те, що зараз компанія приймає активну участь в різного роду конференціях та заходах, першою програмою, яка буде розвиватися, швидше за все, стануть регіони. А вже потім - країни СНД та Київ".
На сьогодні мережа закладів швидкого обслуговування ТМ ChickenHUT об’єднує 20 закладів, що працюють у 14 містах України. Для того, щоб стати франчайзі мережі, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 80 тис. євро. та сплатити від 8 до 15 тис. євро паушального внеску. Як стверджують у компанії, вже за 12 місяців проект може повністю окупитися.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...