Як наявність мережі Wi-Fi та інших додатових послуг впливає на відвідуваність кав'ярні?
Дуже позитивно. Я вважаю, що додаткові послуги такого характеру на сьогодні є необхідністю. Цей безкоштовний сервіс приваблює клієнтів своєю зручністю, адже під час ділової зустрічі можна без перешкод вийти в мережу. Однак, Wi-Fi - це ще не межа можливостей. Так, приміром, в деяких відділеннях мережі, ми пропонуємо прокат нетбуків. Ця послуга користується великою популярністю відвідувачів, але представлена вона лише в трьох центральних кав'ярнях. Пояснюється це тим, що прокат нетбуків - сервіс, орієнтований в основному на бізнес-центри. А тому, коли мова йде про ТЦ, де в кав'ярні стоїть завдання обслужити більшу кількість клієнтів за одиницю часу, вводити таку послугу трохи нераціонально. В торговельних центрах - великий потік людей, і якщо відвідувачі почнуть засиджуватися за нетбуками, з'являться черги, а отже - й невдоволення клієнтів.
Чи варто в кав'ярнях пропонувати розширене меню?
З нашого досвіду, просто торгівля продукцією типу "кава, чай і десерти" не задовільняє очікування відвідувачів, які хочуть також поїсти та випити алкоголю. Та й, якщо виходити із ціни оренди приміщення для кав'ярні, продавати лише каву та чай не вигідно. Для того, щоб отримувати хороші прибутки, а не йти в мінус, потрібно розширювати меню. Ми, наприклад, додатково запропонували своїм відвідувачам японські страви. В 50% кав'ярень "Шоколадниця" охочі можуть скуштувати суші на свій смак. Чому ми обрали саме суші-меню? Річ у тім, що компанії "Шоколадниця" в Москві належить мережа ресторанів японської кухні "Вабісабі". Так ось, рецептуру для своїх кав'ярень ми почерпнули саме звідти.
В який спосіб ще можна привабити клієнта?
П'ятирічний досвід нашої роботи говорить про те, що якість обслуговування та якість продукції - це найперший, найголовніший фактор формування лояльності з боку клієнта. Додаткові сервіси ж потрібні для того, щоб іти в ногу з часом. Адже навіть, якщо ви пропонуватимете навіть безкоштовний Wi-Fi та безкоштовні комп'ютери, а рівень обслуговування та якість продукції будуть незадовільними, люди до вас не приходитимуть.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...