мода
Поради, як нарощувати обороти під час карантину
Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»
Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»
Закордонні ритейлери повертаються
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Де якісний одяг на 50% дешевший?
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
ПАРА SOLO для дітей та підлітків
Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Патріотично з «Фолк Мода»
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
Тенденції ринку дитячого одягу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Магазин BABYART відкрито в Актау!
Український виробник дитячого одягу почав розвиток по франчайзингу в Казахстані
Свято Ti Amo
Взуттєва мережа відсвяткувала річницю власного магазину в Дніпропетровську
Мережа Helen-A відкрила новий магазин
У столичному ТРЦ Dream Town відбулося відкриття магазину одягу вітчизняного виробника
Бізнес-розвиток рітейлу
У 2015 році на український ринок рітейлу планують вийти близько 20 брендів
Плани TOP SECRET
У проекті мережі укріпити позиції на українському ринку
BABYART зростає та радує!
Компанія стрімко розвивається та посилено працює над якістю мережі
Надійність у ціні!
Віктор Манько розповідає про те як він став франчайзі, чому свій вибір зупинив на Ti Amo і на що варто звернути увагу при відкритті магазину
Кон’юнктура змін на взуттєвому ринку
Про розвиток вітчизняного виробництва та про секрети ефективної роботи торгового об’єкту розповідає Наталія Зайцева
Ti Amo на будь-який смак
Компанія запустила україно-італійське виробництво і тепер її модельний ряд може задовольнити кожного покупця
Франчайзинг чи партнерство?
Розпочинаючи співпрацю з Moodo можна підписати договір франшизи або партнерства. Кожен з них має свої переваги та недоліки
BABYART у виграші
У бізнесі, кінцевим споживачем якого є дитина, присутня стабільність попиту і незначний вплив кризових явищ, адже на дітях не економлять
Збільшення у команді «VAISMANN»
Крім франчайзингової мережі, компанія продовжує розвивати власну
Жіноча франшиза від виробника
HAPPY MAMA ретельно підходить до вибору партнерів, і перевагу віддає жінкам
Чим живе GARCIA?
Рітейлер одягу намагається відчути настрій ринку, залучити покупців новинками, а також підтримати франчайзі
MZGZ - без плати за франшизу
Можливість відкрити брендовий магазин одягу в Україні