мода

мода | 02.04.2020

Поради, як нарощувати обороти під час карантину

Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»

Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»

мода | 30.07.2015

ПАРА SOLO для дітей та підлітків

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу

мода | 25.05.2015

Патріотично з «Фолк Мода»

Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин

мода | 22.05.2015

Тенденції ринку дитячого одягу

Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту

мода | 17.04.2015

Магазин BABYART відкрито в Актау!

Український виробник дитячого одягу почав розвиток по франчайзингу в Казахстані

мода | 25.03.2015

Свято Ti Amo

Взуттєва мережа відсвяткувала річницю власного магазину в Дніпропетровську

мода | 04.03.2015

Мережа Helen-A відкрила новий магазин

У столичному ТРЦ Dream Town відбулося відкриття магазину одягу вітчизняного виробника

мода | 13.02.2015

Бізнес-розвиток рітейлу

У 2015 році на український ринок рітейлу планують вийти близько 20 брендів

мода | 05.02.2015

Плани TOP SECRET

У проекті мережі укріпити позиції на українському ринку

мода | 30.01.2015

BABYART зростає та радує!

Компанія стрімко розвивається та посилено працює над якістю мережі

мода | 19.01.2015

Надійність у ціні!

Віктор Манько розповідає про те як він став франчайзі, чому свій вибір зупинив на Ti Amo і на що варто звернути увагу при відкритті магазину

мода | 12.01.2015

Кон’юнктура змін на взуттєвому ринку

Про розвиток вітчизняного виробництва та про секрети ефективної роботи торгового об’єкту розповідає Наталія Зайцева

мода | 18.12.2014

Ti Amo на будь-який смак

Компанія запустила україно-італійське виробництво і тепер її модельний ряд може задовольнити кожного покупця

мода | 17.12.2014

Франчайзинг чи партнерство?

Розпочинаючи співпрацю з Moodo можна підписати договір франшизи або партнерства. Кожен з них має свої переваги та недоліки

мода | 12.12.2014

BABYART у виграші

У бізнесі, кінцевим споживачем якого є дитина, присутня стабільність попиту і незначний вплив кризових явищ, адже на дітях не економлять

мода | 01.12.2014

Збільшення у команді «VAISMANN»

Крім франчайзингової мережі, компанія продовжує розвивати власну

мода | 28.11.2014

Жіноча франшиза від виробника

HAPPY MAMA ретельно підходить до вибору партнерів, і перевагу віддає жінкам

мода | 26.11.2014

Чим живе GARCIA?

Рітейлер одягу намагається відчути настрій ринку, залучити покупців новинками, а також підтримати франчайзі

мода | 24.11.2014

MZGZ - без плати за франшизу

Можливість відкрити брендовий магазин одягу в Україні

2
3
4
5
наступна  
остання