Бізнес-розвиток рітейлу

П'ятниця
13.02.2015
У 2015 році на український ринок рітейлу планують вийти близько 20 брендів
 

Навесні 2015 року розглядають можливість виходу на український ринок дев'ять міжнародних брендів: H&M (Швеція), Defacto (Туреччина), Zara Home (Іспанія), Cortefiel (Іспанія), Converse (США), Wendy's (США), Subway (США), MegaIce (Казахстан), Violeta (Іспанія). А до кінця року очікується вихід ще 12. Звичайно, теперішня геополітична ситуація не могла не відбитися на споживчому попиті, а девальвація національної валюти знизила купівельну спроможність населення, але сектор роздрібної торгівлі України все ж таки продовжує приваблювати та залучати інвесторів. 

Протягом 2014 року в країні відкрилося 14 нових міжнародних брендів: Pedro del Hierro (Іспанія), Sinsay (Польща), Keddo (Великобританія), Vittorio Spernanzoni (Італія), Twin Set (Італія), Paker (мультибрендовий магазин взуття), Coffee Shop Company (Австрія), Paul (Франція), Calzedonia (Італія), Intimissimi (Італія), Prenatal (Італія), Vapiano (Німеччина), Peacocks (Великобританія), Fika (Швеція). А пішли з ринку у минулому році такі бренди, як Bosco, Esprit, OVS, River Island, s.Oliver і s.Oliver Kids, Minelli, Spar, «Перехрестя», OBI, Lee Cooper, New Look. Їх виходу сприяли різні фактори, не завжди пов'язані з ситуацією у країні, так як деякі бренди пішли з ринків також і інших країн. За інформацією експертів консалтингової компанії «Українська Торгова Гільдія» (UTG).
 
Цього року експерти прогнозують розвиток в Україні франчайзингу, як одного із способів інвестування у бізнес. "Криза це не завжди погано, це ще й можливості. Ми сподіваємося, що люди, які хочуть вкласти гроші, почнуть купувати франшизи. Усі дуже чекають виходу Starbucks. Я вас запевняю, що найближчим часом ми почуємо, що її хтось купив, і він тут відкривається", - вважає Євгенія Локтіонова, директор компанії "Українська торговельна гільдія " (UTG).


найчайтіше читане

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва