Понеділок
19.01.2015
Віктор Манько розповідає про те як він став франчайзі, чому свій вибір зупинив на Ti Amo і на що варто звернути увагу при відкритті магазину
 

Вікторе, це Ваш перший досвід у франчайзингу? Чому Ви зупинилися на пропозиції від Ti Amo?

Так, це перший досвід. Свій вибір я зупинив на Ti Amo, тому що давно знайомий з керівництвом компанії. Це люди, які вміють тримати слово і виконують гарантійні зобов'язання. А також тому, що компанія займається різнобічним підбором асортименту і надає усі групи товару: еліт-клас, середній і економ-клас. Не потрібно займатися пошуком необхідного товару. Тобто компанія робить усе за франчайзі, що є величезним плюсом, оскільки є суттєвою економією його часу. При цьому підприємець працює і заробляє гроші.

Коли відбулося відкриття магазину? Як іде його розвиток і що Ви можете порадити майбутньому франчайзі?

Наш франчайзинговий магазин був відкритий 2,5 роки тому. Благо, розвиваємося і працюємо ефективно. Моя порада майбутнім франчайзі: бути впевненими в собі і у своїх силах. Також рекомендую перший час, після відкриття торгового об'єкту, більшу частину часу знаходитися у магазині і активно брати участь в робочому процесі. Спостерігати за роботою персоналу щодо знання продукції і відношення до покупців, і коригувати робочий процес. Також вивчати клієнта: хто відвідує торговий об'єкт, чому надає перевагу.

У чому особливість ринку вашого регіону?

Особливість у підборі товару. Не все із запропонованого асортименту Ti Amo продається у нашому регіоні (Дніпропетровськ), але більша частина товару цікавить наших клієнтів усе більше і більше. Дрібними кроками ми йдемо до своєї мети, щоб заробити якомога більшу клієнтську базу і вийти зовсім на інший рівень продажів.

Які Ваші плани на 2015 рік, Ви готові відкрити ще один магазин?

Завжди готовий відкрити ще один магазин, оскільки працювати з Ti Amo - одне задоволення. Це надійні ділові партнери, які грамотно і чесно ведуть бізнес та виконують свої зобов'язання, що на сьогоднішній день цінується дуже високо. Тому, якщо у підприємця виникає хоча б маленький сумнів, чи потрібен йому цей бізнес, то я впевнено відповім: потрібен!

Наші плани на цей рік грандіозні, але поки ми про них помовчимо, а коли здійсняться, то обов'язково розповімо вам.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?