Як відкрити міні-пивоварню? Бізнес-план

Субота
18.05.2013
Близько 90% підприємців, які відкривають міні-пивоварні, є рестораторами.
 

З року в рік вітчизняний ринок пива демонструє позитивну динаміку зростання: обсяги виготовленого в Україні "рідкого" хліба збільшуються в середньому на 12% щорічно. Панівне становище в галузі належить чотирьом пивним холдингам: ЗАТ "Оболонь", групі Efes, "САН ІнБев Україна" і Carlsberg Group. Їх виробництво займає близько 94% ринку. Однак галузь постійно розвивається, продукуючи нові тренди. Зростає інтерес до "живого", нефільтрованого, а іншими словами - справжнього пива. "З кожним днем ​​збільшується кількість людей, які вживають натуральні продукти, - стверджує технічний директор ТОВ Пивоварні "Генріх Шульц" Ігор Мішенко. - А в "живому" пиві збережені всі корисні речовини. Йдеться про живі організми, вітаміни групи B і PP, білках і амінокислотах". Великі промислові гіганти не можуть задовольнити цей запит, так як у виробництві використовуються різноманітні добавки, покликані збільшити термін зберігання напою. Вітчизняні ж ресторатори можуть встановити міні-пивоварню прямо в барі, ресторані або кафе й пропонувати своїм відвідувачам смачне і натуральне пиво щодня.

"Заклади, які пропонують своє фірмове пиво, можна розділити на три основні групи: ті, які варять своє пиво на віддалених міні-заводах, ті, в яких працює власна пивоварня і існують додаткові віддалені потужності, і ті, які продають тільки свіжозварене, "живе" пиво, - стверджує незалежний експерт Наталя Іванова. - Перші шукають бюджетний варіант: наприклад, яку-небудь нерозкручену міні-пивоварню в карпатському селі, де і замовляють пиво під своєю торговою маркою. Друга група встановлює на базі своїх установ невелику пивоварню. Однак, це швидше елемент декору, ніж серйозна виробнича потужність. Така пивоварня виробляє тільки 5-10% від усього обсягу продажів. Решта продукції виготовляється на віддалених заводах. І, нарешті, третя група рестораторів оснащує свої заклади пивоварнями, які здатні обслуговувати їх повністю".

Напій для кабаре

Активний розвиток ніші "живого" пива в Україні почався близько 2 років тому. Тенденція торкнулася як міст-мільйонників, так і невеликих регіональних центрів. Власники ресторанів і розважальних комплексів, дистриб'ютори регіональних пивзаводів і роздрібні мережі хотіли виробляти смачний і якісний продукт, який не залишить клієнтів байдужими і буде викликати позитивні асоціації з їх брендом.

"Підприємців, які замовляють обладнання нашої компанії, ми поділяємо на три групи, - розповідає власник компанії "Генріх Шульц" Бахром Каландаров. - До першої групи відносимо власників кафе чи ресторанів, які можуть вмістити до 70 відвідувачів. Такі люди шукають бюджетні варіанти співпраці, а тому вибирають мікро-пивоварню з виробництвом 100-200 літрів пива на добу. У цьому випадку установа отримує не тільки ексклюзивний продукт, але і вирішує питання декору: у залі пабу, на площі 5-10 м2 розміщується варочник пивоварні. Обладнання потужністю від 300 до 1000 літрів (міні-пивоварні) купують, як правило, власники цілих розважальних комплексів, площа яких сягає тисячі квадратних метрів. Тут може розташовуватися мьюзік-хол, більярд, караоке-клуб, казино, дискотека і т.д. Пиво власного виробництва додає такому концептуальному закладу ще більше колориту. І, нарешті, третьою групою клієнтів є дистриб'ютори мережі, зацікавлені у виготовленні продукції private label. Такі компанії обирають промислові міні-пивоварні потужністю від 1 до 5 тис. літрів на добу". Близько 90% підприємців, які відкривають міні-пивоварні, є рестораторами. І тільки 10% вирішують взятися за промислове виробництво.

Бізнес-план (виробництво 1 тис. літрів пива на добу)

Сума початкових інвестицій:

  • Реставрація приміщення: 50 тис. грн
  • Закупівля і монтаж обладнання: 1, 76 млн. грн

Всього: 18,1 млн грн

 

Витрати на місяць:

  • Солод: 6 тон × 8 тис. грн/тонна = 48 тис. грн
  • Хміль: 30 кг × 240 грн/кг = 7,2 тис. грн
  • Дріжджі пивоварні: 15 кг × 800 грн/кг = 12 тис. грн
  • Електроенергія: 24 тис. Квт/год × 0,8 грн = 19,2 тис. грн
  • Вода: 1,95 тис. М. куб. × 1,2 грн/м.куб. = 2,34 тис. грн
  • Оренда приміщення: 15 тис. грн
  • Зарплата персоналу: 25,6 тис. грн
  • Комунальні платежі: 1,6 тис. грн
  • Транспортні витрати: 1,6 тис. грн
  • Витрати на рекламу: 1,6 тис. грн
  • Інші витрати: 800 грн

Всього: 134,94 тис. грн

 

Доходи на місяць:

  • Продаж продукції: 1000 л/день × 30 днів × 12 грн/л = 360 тис. грн

Всього: 360 тис. грн

 

Прибуток перед оподаткуванням:
360 тис. грн - 134,94 тис. грн = 225,06 тис. грн

Окупність бізнесу:
1,81 млн. грн: 225,06 тис. грн = 8 місяців

Представлений розрахунок є лише орієнтовним - для кожного конкретного випадку і умов цифри будуть змінюватись (ціни взяті за Києвом)


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015