VIP в бізнесі

продтовари | 14.05.2014

Бізнес на крупі

Олексій Шкабура, засновник «Фабрики бакалейних продуктів», що представлена такими торговими марками як Жменька, Сладов, Salute di Mare, «Морячка»,в ексклюзивному інтерв’ю про власний бізнес та український ринок бакалейних продуктів.

Олексій Шкабура, засновник «Фабрики бакалейних продуктів», що представлена такими торговими марками як Жменька, Сладов, Salute di Mare, «Морячка»,в ексклюзивному інтерв’ю про власний бізнес та український ринок бакалейних продуктів.

послуги населенню | 24.04.2013

Формула успішного будівництва

Про перспективи вітчизняного еко-будівництва та особливості франчайзингового пропозиції Staldom розповідає Ігор Гладченко - директор Департаменту каркасного будівництва компанії Staldom в Україні

VIP в бізнесі | 29.12.2012

Келих за конкурентів

Мирослав Табахарнюк, віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП), голова наглядової ради компанії МТ-Інвест ділиться роздумами про конкуренцію, кризу та франчайзинг

VIP в бізнесі | 11.09.2012

Досвід мільйонера

Олександр Меламуд, співвласник ТРЦ Dream Town, ФЦ Акваріум, мережі ресторанів Шахерезада, магазинів Lee Cooper Jeans, колишній співвласник Альфа-нафта та ТРЦ Глобус ділиться секретами свого успіху, життєвою позицією та планами на майбутнє

VIP в бізнесі | 05.06.2012

Книга, як джерело

Олександр Красовицький, генеральний директор і власник видавництва Фоліо розповідає про тонкощі роботи видавця, про злети й падіння нашого книжкового ринку

VIP в бізнесі | 12.03.2012

Богдан Бенюк: бізнес на підмістках

Ми перші, хто протоптує цю стежку в Україні, - театральний колектив, який не належить державі, а є незалежною компанією

послуги населенню | 03.11.2011

Григорій Чапкіс: школа танців - ціла наука

Я - художній керівник, а це означає, що кожен з тренерів в школі може робити все, що він хоче, але хотіти повинен так, як хочу я! Адже я несу величезну відповідальність: люди йдуть на прізвище Чапкіс, значить Чапкіс і відповідає за все, що відбувається

громадське харчування | 02.08.2011

Іан Борден: табурет від McDonald’s

Ми говоримо про так званий табурет на трьох ніжках. Перша ніжка - це сама компанія. Ще одна - постачальники. І третя ніжка, яка надає стійкості, - наші франчайзі, - розповідає Іан Борден, Генеральний директор компанії МакДональдз Юкрейн ЛТД.

VIP в бізнесі | 26.01.2011

Андрій Кузьменко: Заробляти обличчям

Коли кудись запрошують: на виступи, в рекламу, на проекти - організатори перебирають у пам’яті обличчя, дивляться, хто частіше з’являється на телебаченні, в журналах... Обличчя поступово стає твоєю торговельною маркою