Богдан Бенюк: бізнес на підмістках

Понеділок
12.03.2012
"Ми перші, хто протоптує цю стежку в Україні, - театральний колектив, який не належить державі, а є незалежною компанією"
 

Вашій театральної компанії в цьому році виповнюється 13 років. Як у Вас з'явилася ідея її створення?
Вона виникла зовсім спонтанно. Чесно кажучи, ми до сих пір не зовсім усвідомлюємо, що перебуваємо в бізнес-просторі. Десять років тому нам самим було складно повірити, що на грунті театрального мистецтва в Україні можна створити приватну компанію. Однак знайшлася людина, яка все ж нас з Анатолієм Хостікоєвим переконала. Як ви помітили, театральна компанія називається дуже "скромно" - "Бенюк і Хостікоєв". (Сміється.)

Але ж таку назву було вибрано неспроста?

Так, ми розраховували на те, що бренд наших театральних імен вже розкручений і це позитивно позначиться на іміджі, а крім того допоможе вирішити певні питання і завдання, які постануть перед нами. Коли ми реєстрували фірму, до нас приєднався Мирослав Гринишин - людина, яка веде всі справи нашої компанії і ось вже більше десяти років крокує разом з нами. Він закінчив театральний інститут за фахом "режисура" і неймовірно добре розбирається в менеджменті. Сьогодні це дуже важливо, адже будь-який артист, який зараз потрапляє в театральне виробництво, мало того, що зобов'язаний бути відмінним актором і сам собі режисером (як не парадоксально), але й повинен займатися розкручуванням свого іміджу. У нашій країні поки немає театральних агентів, як це широко поширено в світі. Тому людина просуває себе сама. Те ж саме стосується і співака - якщо він потрапляє в тандем з хорошим менеджером, то при божому дарі і за хороших обставин, буде успіх.

Від чого залежить успіх твору мистецтва в аудиторії, в тому числі і комерційний?

Ми поставили вже чимало вистав - шість. Всі вони різні за напрямком, але користуються популярністю у глядача. Фактично тут є добре напрацьована база: люди приходять на Хостікоєва і Бенюка. Необхідно, щоб дійство обов'язково сподобалося, адже по одній роботі формується враження про всі наступні постановки - якщо говорити мовою бізнесу - про наш продукт. Плюс самовідданість, яка у нас є, а також небо, зірки - я навіть не знаю, як склалося так, що наші вистави отримали розголос, певний резонанс, у них є свій глядач. Театральне мистецтво має мати хороший фундамент - людей, які завжди будуть тебе підтримувати, - меценатів. Це не спонсори, які потребують в першу чергу віддачі коштів, а зовсім інший формат. Меценатство на просторах українського мистецтва - сьогодні фактично подвиг. Бо набагато легше підтримувати те, що користується популярністю на території всього колишнього Радянського Союзу, - наприклад естраду. Якщо ж братися за локальний проект, це означає, що ти себе добровільно обмежуєш економічно. На щастя, нам знову вдалося зробити хороший спектакль під назвою "Люкс для іноземців". Нам навіть не потрібно розміщувати рекламу на ТБ, радіо і т. д., адже тільки в касі з'являється афіша, квитки відразу ж розкуповуються далеко наперед. Зараз ми вже думаємо про те, який спектакль поставимо наступним - в серпні, хто до нас підключиться і вкладе гроші, щоб прем'єра відбулася і мала резонанс.

Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Идеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ" 5/2012


читати статті

Бізнес на крупі /14.05.2014

Олексій Шкабура, засновник «Фабрики бакалейних продуктів», що представлена такими торговими марками як Жменька, Сладов, Salute di Mare, «Морячка»,в ексклюзивному інтерв’ю про власний бізнес та український ринок бакалейних продуктів.

SportLife на мільйон /07.11.2013

Про секрети успішного бізнесу в індустрії спорту, ситуацію на вітчизняному ринку і плани на майбутнє розповів в ексклюзивному інтерв’ю засновник групи компаній SportLife Дмитро Єкімов.

Сімейні цінності - в бізнес /15.08.2013

Про перші українські франчайзингові проекти, історію виникнення концепції ресторанів MAFIA і секрети успішного бізнесу розповідають Оксана і Тарас Середюки - власники мережі закладів MAFIA, Casta і франчайзі-партнер KFC та Якіторії

Формула успішного будівництва /24.04.2013

Про перспективи вітчизняного еко-будівництва та особливості франчайзингового пропозиції Staldom розповідає Ігор Гладченко - директор Департаменту каркасного будівництва компанії Staldom в Україні

Келих за конкурентів /29.12.2012

Мирослав Табахарнюк, віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП), голова наглядової ради компанії МТ-Інвест ділиться роздумами про конкуренцію, кризу та франчайзинг

популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016