12.03.2012

Богдан Бенюк: бізнес на підмістках

"Ми перші, хто протоптує цю стежку в Україні, - театральний колектив, який не належить державі, а є незалежною компанією"

Вашій театральної компанії в цьому році виповнюється 13 років. Як у Вас з'явилася ідея її створення?
Вона виникла зовсім спонтанно. Чесно кажучи, ми до сих пір не зовсім усвідомлюємо, що перебуваємо в бізнес-просторі. Десять років тому нам самим було складно повірити, що на грунті театрального мистецтва в Україні можна створити приватну компанію. Однак знайшлася людина, яка все ж нас з Анатолієм Хостікоєвим переконала. Як ви помітили, театральна компанія називається дуже "скромно" - "Бенюк і Хостікоєв". (Сміється.)

Богдан Бенюк

Богдан Бенюк, актор театру та кіно, народний артист України, власник компанії "Бенюк і Хостікоєв"

Але ж таку назву було вибрано неспроста?

Так, ми розраховували на те, що бренд наших театральних імен вже розкручений і це позитивно позначиться на іміджі, а крім того допоможе вирішити певні питання і завдання, які постануть перед нами. Коли ми реєстрували фірму, до нас приєднався Мирослав Гринишин - людина, яка веде всі справи нашої компанії і ось вже більше десяти років крокує разом з нами. Він закінчив театральний інститут за фахом "режисура" і неймовірно добре розбирається в менеджменті. Сьогодні це дуже важливо, адже будь-який артист, який зараз потрапляє в театральне виробництво, мало того, що зобов'язаний бути відмінним актором і сам собі режисером (як не парадоксально), але й повинен займатися розкручуванням свого іміджу. У нашій країні поки немає театральних агентів, як це широко поширено в світі. Тому людина просуває себе сама. Те ж саме стосується і співака - якщо він потрапляє в тандем з хорошим менеджером, то при божому дарі і за хороших обставин, буде успіх.

Від чого залежить успіх твору мистецтва в аудиторії, в тому числі і комерційний?

Ми поставили вже чимало вистав - шість. Всі вони різні за напрямком, але користуються популярністю у глядача. Фактично тут є добре напрацьована база: люди приходять на Хостікоєва і Бенюка. Необхідно, щоб дійство обов'язково сподобалося, адже по одній роботі формується враження про всі наступні постановки - якщо говорити мовою бізнесу - про наш продукт. Плюс самовідданість, яка у нас є, а також небо, зірки - я навіть не знаю, як склалося так, що наші вистави отримали розголос, певний резонанс, у них є свій глядач. Театральне мистецтво має мати хороший фундамент - людей, які завжди будуть тебе підтримувати, - меценатів. Це не спонсори, які потребують в першу чергу віддачі коштів, а зовсім інший формат. Меценатство на просторах українського мистецтва - сьогодні фактично подвиг. Бо набагато легше підтримувати те, що користується популярністю на території всього колишнього Радянського Союзу, - наприклад естраду. Якщо ж братися за локальний проект, це означає, що ти себе добровільно обмежуєш економічно. На щастя, нам знову вдалося зробити хороший спектакль під назвою "Люкс для іноземців". Нам навіть не потрібно розміщувати рекламу на ТБ, радіо і т. д., адже тільки в касі з'являється афіша, квитки відразу ж розкуповуються далеко наперед. Зараз ми вже думаємо про те, який спектакль поставимо наступним - в серпні, хто до нас підключиться і вкладе гроші, щоб прем'єра відбулася і мала резонанс.

Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Идеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ" 5/2012

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Богдан Бенюк: бізнес на підмістках

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank