07.11.2013

SportLife на мільйон

Про секрети успішного бізнесу в індустрії спорту, ситуацію на вітчизняному ринку і плани на майбутнє розповів в ексклюзивному інтерв’ю засновник групи компаній SportLife Дмитро Єкімов.

Як виникла ідея створення мережі фітнес-клубів в Україні?
На момент заснування SportLife в Україні у мене вже був з десяток фітнес-клубів у Москві, Санкт-Петербурзі та США. У 2004 році я летів з Лос-Анджелесу до Москви, але через погоду літак сів у Києві. Скориставшись нагодою, я зустрівся зі своїми київськими друзями, і так вийшло, що залишився тут на цілий тиждень. І ви знаєте, ваше місто мені дуже сподобалося, на мою думку - це одне з кращих міст Європи для життя. Окрім цього я звернув увагу, що на той момент у Києві не було великих, доступних за ціною клубів з басейнами, тренажерними залами, лаунжами, дитячими клубами і т.і. Хоча і в Москві, і в Петербурзі, і у Варшаві працювало вже близько сотні великих масових клубів з демократичним ціноутворенням. У 2004 році Україна являла собою «клондайк» для фітнес-бізнесу.

дмитрий екимов Фото SportLife

Дмитро Єкимов - засновник групи компаній SportLife

Де в Києві відкрився перший SportLife?

Стартували в ТЦ Plazma на Петровці в березні 2007 року. Ми з друзями вирішили створити перший фітнес-клуб SportLife саме там. Головним нашим завданням на той час було розмістити під одним дахом всі фітнес-послуги. Вартість річного абонемента складала від $300.

Яка ситуація на українському ринку фітнес-послуг сьогодні?

Завдяки нашому стрімкому розвитку ринок столиці та інших міст, в яких ми представлені, в масовому сегменті дуже близький до насичення. Що стосується преміум-сегменту, то, на мій погляд, він навіть трохи перевантажений. Ми знаємо про проявлений в цьому році інтерес до України з боку однієї з глобальних фітнес-мереж, до складу якої входять приблизно 800 клубів, а також інших російських операторів. І наскільки відомо, ними було прийняте рішення не виходити на український ринок саме з цієї причини.

SportLife

Охарактеризуйте свої позиції на вітчизняному ринку.

Український ринок фундаментально вужче від російського, де фітнес-клуби відвідує близько 5-7% населення. На польському ринку цей показник в районі 10%. В Америці ж фітнес популярний серед 16% населення. Але ми позитивно дивимося у майбутнє: фітнес та здоровий спосіб життя - це тренд, і з кожним роком, в тому числі завдяки нашій медійній діяльності, він набирає популярності. Нашу позицію можна описати як беззастережне лідерство. Зараз ми оперуємо 150 тис. кв. м. фітнес-нерухомості, також в даний момент будується ще 100 тис. кв. м.

Чи є у вас конкуренти?

Якщо говорити про Росію - то так. В Україні ж цей бізнес у стадії розвитку.

Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Ідеї Бізнесу ФРАНЧАЙЗИНГ" 11/2013

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank