11.09.2012

Досвід мільйонера

Олександр Меламуд, співвласник ТРЦ Dream Town, ФЦ Акваріум, мережі ресторанів Шахерезада, магазинів Lee Cooper Jeans, колишній співвласник Альфа-нафта та ТРЦ Глобус ділиться секретами свого успіху, життєвою позицією та планами на майбутнє

Олександр Леонідович, перші кроки в бізнесі Ви робили в Росії. Що привело Вас на український ринок?
Здоровий глузд. Спочатку я подивився, як робиться російський бізнес, хоча, відверто кажучи, назвати те, що було в Росії до розпаду Радянського Союзу бізнесом, було б дуже гучно. Я розумів, що Україна відстає в бізнесі від Росії на кілька років. З оглядкою на чужі помилки і досвід, ми вийшли на український ринок в 1995 році. Ми домовилися з провідною компанією консорціуму "Альфа-Груп" про те, що будемо під егідою консорціуму розвивати в Україні напрямок по реалізації нафтопродуктів. Так я зайшов на український ринок...

Олександр Меламуд

Олександр Меламуд - співвласник ТРЦ Dream Town, ФЦ Акваріум, мережі ресторанів Шахерезада, магазинів Lee Cooper Jeans, колишній співвласник Альфа-нафта та ТРЦ Глобус

Крім Вашої візитної картки - ТРЦ Dream Town, Вам належать також фітнес-центр "Акваріум", мережа ресторанів "Шахерезада" та магазини ТМ Lee Cooper. Дещо різні види бізнесу, чи не так?

Все вищеперелічене, крім Dream Town - побічні види підприємницької діяльності. Ці концепції навіть складно назвати моїм бізнесом, оскільки я є лише акціонером конкретних проектів. А ось ТРЦ Dream Town - це основний вид моєї діяльності, який добре окупається, ми вміємо його робити і робимо якісно.

Чи розглядаєте Ви зараз варіанти якихось нових проектів?

Ми з партнерами зараз знаходимося у стадії обговорення низки цікавих ідей, але я не буду зупинятися на них більш конкретно. Через 1,5-2 місяці я готовий розгорнуто відповісти на це питання. Зараз же тільки можу сказати, що сфера діяльності - та ж сама.

Чим Ви керуєтесь при виборі нового проекту: попереднім розрахунком, чужим досвідом чи, може, інтуїцією?

Це здоровий глузд плюс економічне обгрунтування. Ні, звичайно, якщо завтра економічно вигідно буде шити шкіряні куртки, то я все одно не стану цим займатися. Тому що мені це нецікаво. Я б вважав за краще говорити в цьому аспекті про те, що ми вміємо робити добре: про створення торгових центрів або про будь-які інші будівельні проекти. Перш за все, важливий чіткий економічний розрахунок.

Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Идеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ" 7/2012

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank