Country Chicken: Україна - неоране поле для фаст фуду

Понеділок
29.03.2010
Розмова з керівником напрямку міжнародних відносин, продажів і маркетингу компанії Country Chicken Альоною Кузьменковою
 

У зв'язку з чим було прийняте рішення виходити на український ринок?
Успіх на російському ринку перевершив наші очікування, і ми почали шукати потенційних франчайзі і в країнах СНД і в першу чергу в Україні.

Чим приваблива для компанії Україна?
Український ринок фаст фуду так само, як і російський, тільки почав розвиватися. Попит на ресторани швидкого харчування достатньо високий, але пропозиція і асортимент залишає бажати кращого. Тому для нас як франчайзера - це неоране поле, де ми бачимо для себе величезні можливості просування нашого бренду у всіх регіонах України.

Чим планується здивувати українського споживача?
Концепція нашого бренду - унікальна, ми маємо багато особливостей, за допомогою яких і збираємося залучити українського споживача. У першу чергу, завдяки унікальним технологіям наша продукція містить мінімальну кількість жиру, що надає особливі смакові якості курячим продуктам, робить їх хрусткими ззовні і абсолютно ніжними і соковитими всередині. По-друге, ми приділяємо величезну увагу сервісу, програма навчання персоналу ґрунтується не просто на задоволенні запитів клієнтів, а на перевершенні їх очікувань. Наприклад, ми стараємося, щоб в нашому фаст фуді відвідувачі відчули себе як в дорогому ресторані, де їм приділяється відповідна увага. Крім того, доброзичливість нашого персоналу сприяє тому, що клієнтам хочеться відвідувати заклад знову і знову.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015