Єврохата: Попереду - активізація
Наскільки зараз привабливий для відкриття ресторан середньої цінової категорії, і які перспективи розвитку цього сегменту?
У ситуації, що склалася, саме ресторани середньої цінової категорії і є найбільш привабливими. Дорогий сегмент, як правило, взагалі відпадає, а от середній якраз має право на життя навіть ще більше, ніж це було до кризи. В Україні на сьогоднішній день він насичений не більше, ніж на 50%. Але надалі компанії будуть активізуватися. Сьогодні вже є певна стабільність - люди пристосувалися до кризи і зрозуміли, як потрібно себе вести, тому в наступному році можна очікувати приходу зарубіжних інвесторів і всесвітньо відомих брендів. Проте, незважаючи на це, нашим мережам все ж легше: ми на своїй території та як ніхто інший знаємо, чого хочуть наші споживачі, тому ми можемо оперативно реагувати на будь-які зміни, тим більше лояльність клієнтів до вітчизняних компаній набагато вище.
Криза, безумовно, помітно вплинула на кількість відвідувачів будь-яких ресторанів, не тільки середньої цінової категорії, причому дорогі ресторани постраждали набагато більше. Крім того на відвідуваності позначився недавній карантин: відтік покупців був близько 40%. Але на сьогоднішній день ситуація поступово нормалізується і стабілізується.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...